Gå til innhold

To jenter på fototur en uke - hvor skal vi reise for å få mye bra bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne skal på biltur om en uke. Vi har fri og da tenkte vi skulle rett og slett kjøre oss en tur og ikke minst ta med oss kamera. Vi er begge litt over normale med å ta bilder.

Også trenger vi tips og gode ideer om hvor vi kan få de beste motivene.

Hva vi skal ta bilder av vet vi ikke. Det er litt av spenningen når vi skal ut på tur med kamera og ta bilder. :danse: :danse:

Litt info vi bor på østlandet og har tenkt å komme oss mot kysten der det er sjø.

Har du noen tips om hvor vi skal reise og hva vi skal ta bilder av så kom med det? Vi blir glade for alle forslag som kommer inn :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Også får jeg legge til at vi skal ikke ta bilder hele tiden når vi skal ut på farten. Vi får vel se oss omkring og ikke minst shoppe litt og spise litt god mat på turen også :fnise:

Så da er det på tide å tømme minnekort, gjøre klar ekstra harddisk og ikke minst fikse macen slik at den kan laste inn bilder.

Jeg tror dette kommer til å bli gøy :jepp:

(lurer du på om du kommer til å få se bildene noen sted? Svaret er ja. Vi har kjøpt domenenavn så de kommer til å bli lagt ut der)

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

dette blir vel ikke helt som dere forespurte men hva med å ta pilgrimsturen på Jakobsveien?

Skrevet

Vet ikke hvor langt dere tenker å kjøre, men hva med en trondheimstur? Eller en tur til rondannet? Er vel dårli med shopping ol der men vakker natur :)

kjenner jeg misunner dere! Hørs herlig ut! God tur :) kos dere masse!!

Skrevet

Anbefaler tur til Ålesund og omegn. Veien opp ditt er fantastisk! Utrolig mange steder man kan stoppe og sjekke ut, og hvorfor ikke leie en liten hytte omringet av store fjell på vei oppover :)

Skrevet

Vestlandet! Da får du både fjell og hav på en gang!:-)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Helgelandskysten, uten tvil!

• Liker 1
Gjest Chevy
Skrevet

Rogaland,lange strender og ikke minst kan dere ta dere en tur innover ryfylke! Kanskje på en båt (går mange båter rundt forbi) men best er vel den som går innover lysefjorden! Er selv en bildefanatiker og hadde digga det! Om dere liker og gå tur kan dere jo med det samme gå til prekestolen? Knallgøy og ta bilder der! Eller kjerag:) just sayin, rogaland har mye og by på:) ikke for og virke "reklamete"

Gjest Chevy
Skrevet

Må bare legge til at det ikke er kjempelangt til der hvor prekestolløypa begynner,så man kan fint kjøre frem og tilbake til stavanger:) siden dere ikke bare skal oppleve:):)

Skrevet

Kjørte til Bergen over Aurland (?) for noen år tilbake - det var en helt magisk tur, og Bergen by har absolutt mange steder som fint passer som motiv på bilder.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Finnmark!! Pasviks dype skoger hvor du kan møte på bjørn og mange andre flotte dyr mens midnatts sola skinner :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...