AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Det er da spørsmålet. Eg tar vel ikkje så veldig godt vare på meg selv eller kroppen min; ikkje trener eg (men eg spiser sunt da), ikkje bruker eg noen spesielle produkter til hud eller hår. Eg nærmer meg 25 og tenker at det er på tide å begynne å ta bedre vare på meg selv slik at eg ikkje ser ut som ei inntørka rosin før eg er 40. Hvor bør eg begynne, hva trenger eg, hvor ofte bør det gjøres, evt hvilke produkter bør eg bruke, etc? Eg kan nevne atopisk eksem, dermatitt, tynt slitt hår, ganske sensitiv hud som er litt tørr..
Gjest fireflies Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 *Dytter opp* Lurer på det samme, egentlig. Er ikke så flink til det selv, så det hadde vært greit med noen generelle råd
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Drikk mye vann, begynn å tren eller i det minste gå lange turer, bruk fuktighetskrem i ansiktet hver morgen, bruk solkrem ute i sola, stuss håret og finn en god sjampo + balsam og begynn med hårkur ca. 1-2 ganger i uka.
Gjest Raindrops Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 (endret) Bruk solkrem ja. Jeg bruker alltid solfaktor i ansiktet, spesielt i sommerhalvåret, ikke bare når det er sol. Av hårprodukter så sverger jeg til Joico og Redken som jeg bytter på. Når det kommer til ansikt å hud kan jeg ikke komme med så mange tips, for jeg er i prøvefasen selv med en del produkter. Men MD Formulations Face and Body Scrub er iallefall skikkelig god! Ellers så bruker jeg for tiden Dead Sea Spa Magic-serien til ansiktet og resten av kroppen, men jeg vet ikke hvor godt det fungerer enda Alt jeg har ramset opp får man kjøpt på feelunique.com til en relativt billig penge Endret 27. april 2011 av Raindrops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå