AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Fikk i dag en regning fra posten på 71 kr fordi det manglet 12 kroner i porto på en pakke jeg sendte. Jeg leverte pakken på postkontoret, og de veide den og satt på frimerker, og opplyste meg hva jeg skulle betale. Men tydeligvis må de ha gjort en feil da Har sendt mail til posten for å klage. Kommer jeg noen vei med det?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Fikk i dag en regning fra posten på 71 kr fordi det manglet 12 kroner i porto på en pakke jeg sendte. Jeg leverte pakken på postkontoret, og de veide den og satt på frimerker, og opplyste meg hva jeg skulle betale. Men tydeligvis må de ha gjort en feil da Har sendt mail til posten for å klage. Kommer jeg noen vei med det? nei
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Tviler på du kommer noe vei med det, den ansatte kan godt ha slått inn feil... Det hender det skjer dessverre.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Har du kvittering på hva du betalte for portoen? For det kan jo være at vedkommende satte på for lite frimerker, selv om du betalte det du skulle
Gjest Nebula Skrevet 28. april 2011 #6 Skrevet 28. april 2011 Fikk samme brevet i går angående en pakke sendt før påske fra en post i butikk (manglet 22,- i porto). Ringte kundeservice idag, forklarte det som hadde skjedd, oppga hvor jeg hadde sendt det fra og regningen ble slettet uten at jeg trengte å vise kvittering eller annet. Som hun i telefonen sa at når det var de postansatte som hadde gjort feil så skulle ikke jeg lide for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå