Gå til innhold

Hvor lenge er barna deres ute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er barna deres ute å leker nå som det er lyse kvelder og sol? Uten voksne sammen med dem. Tenker på barn i barnehage/ barneskole alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er 9 og 11 og må være inne 1930, for kveldsstell. Senga kl 2030.

Skrevet

Mine er 9 og 11 og må være inne 1930, for kveldsstell. Senga kl 2030.

Høres veldig fornuftig ut! Fint å ha litt kontroll..!! :-))

AnonymBruker
Skrevet

19.30 her også, senest. De er 8 og 10.

Skrevet

Min nærmer seg tenårene, inne til 20.00. I seng 21.00.

AnonymBruker
Skrevet

Mine er nettopp fylt 8 og 12. På skoledager denne lyse årstiden skal 8-åringen skal være hjemme senest kl 20.00, 12 åringen hjemme kl 21.00.

8 åringen legger seg mellom 21-21.30. 12 åringen mellom 21.30 og 22.

Skrevet

Min 9-åring må være hjemme senest 19:30 dersom det ikke er noe spesielt. H*n legger seg 20:00.

Skrevet

jentene mine på 6 må vere rundt huset hjemme etter kl 6 og ved fine dager får dei vere ute til sengetid som er 7-halv 8.gutten min er litt eldre og får vere "borte" fra heimen til kl 7 seinest.etterpå får han vere ute hjemme men lekser og anna skal vere gjort i seng seinest kl 9

Skrevet

Mine er inne fra kl 18, de er 5 og 7 år gamle. Evnt kan de leke ute til 18.30. Da begynner kveldsstellet som tar lang tid, og før kl 20 er de i seng.

Skrevet (endret)

På hverdager, hvis det ikke er noe spesielt, skal 6- og 8-åringen inn kl. 19 og 12-åringen inn kl. 20. I helger er vi noe mer fleksible.

Endret av Kanutte
AnonymBruker
Skrevet

Min 9-åring må være hjemme til 22:30.

Skrevet

Min sønn på 12 år må være inne senest 20.30 og være i seng til til 21.30 på hverdagen

Nå i helgen skal han få lov å være ute til kl 21.00 siden resten av ungene i gata er ute på den tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...