usynlig Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Tenkte å ta en detoxkur nå på våren, men aller først ville jeg spørre dere damer på kg-forumet først. Har dere erfaringer med detox, i så fall hvilke? Har dere anbefalinger av spesielle detoxer? Hvordan er kostholdet deres under detoxen og hvor lenge varer det? Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Les dette før du kaster penger ut av vinduet: http://www.senseaboutscience.org.uk/index.php/site/project/47
usynlig Skrevet 27. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2011 oj, det var ikke god reklame for detox. men flere av venninnene mine som har prøvd er helt frelst.det er merkelig hvis det ikke har noen virkning da? jeg har uansett litt treigt tarmsystem, så jeg velger å ta sjansen... eller?
Gjest Aria. Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Prøvde noe som heter C24 for noen år siden. Fåes kjøpt hos de fleste helsekostbutikker vil jeg tro. Det fungerte veldig greit, gikk over en dag, så dette var en light versjon, spiste ikke hele dagen. Bare blandet ut posene med grapefrukt juice og div... ting... kom ut. Følte absolutt at det "renset ut" masse. Følte meg bra etterpå. Men vet ærlig talt ikke hvor sunt der er, eller om hvor nødvendig det er, de sier jo at systemet renser seg selv helt fint. But still... det var mye *rart* som kom ut, som jeg følte ikke *hørte til der* Syns det er verdt å prøve, jeg kommer til å gjøre det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå