AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Datteren min skal konfirmeres neste helg, og jeg kjenner jeg begynner å bli litt stressa... Jeg prøver nemlig å tenke ut hvordan jeg skal pynte bordet, men er så lite kreativ at jeg liksom ikke greier å komme opp med noe. Er det noen som har tips til enkle dekorasjoner som en som er lite fingerferdig kan greie å lage selv? Hvilke farger kan være fint? Trenger virkelig hjelp!
Havbris Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Datteren min skal konfirmeres neste helg, og jeg kjenner jeg begynner å bli litt stressa... Jeg prøver nemlig å tenke ut hvordan jeg skal pynte bordet, men er så lite kreativ at jeg liksom ikke greier å komme opp med noe. Er det noen som har tips til enkle dekorasjoner som en som er lite fingerferdig kan greie å lage selv? Hvilke farger kan være fint? Trenger virkelig hjelp! Hvilke farger liker hun selv - og hvordan er hun? Hobbyer? Ut av dette kan du finne noen tema du kan forsøke å følge. Hvis du bor et sted der du har tilgang på markblomster kan det gi flott blomsterpynt - gjerne i skåler, for da ruver de ikke høyt. Kubbelys i samme farge som servietter gir mye pynt - og bord kort kan lages av det meste (små stener, cd-er der du skriver med relieffpenn - kort som henger på glasset - kort som står oppe i en brettet serviett - tynne skjell som kjøpes på Pandura). Gå på nettet og finn artig serviettbretting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå