Gå til innhold

HJELP. Fullt opp med meldinger!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dristet meg til å sende en helt grei melding til en jeg er ubeskrivelig forelsket i. Men så ser jeg på rapportene at ikke hele meldingen er kommet frem. Nå har det vært slik i mange timer. Det er frustrerende å sitte å vente på at han skal lese hele. :sukk:

Derfor lurer jeg på hvordan telefoner fungerer hvis en person har fullt opp med meldinger?. Er det slik at han lett ser at det mangler en side? At man får beskjed om at man kun har den ene delen? Eller er det slik at man ikke får beskjed? Og at han da kan tro at han har fått hele meldingen min? ( I såfall har jeg tabbet meg ut...)

Og gir alle telefoner beskjed om at nå har man fullt opp med meldinger?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hender at jeg får en melding som ikke er hel. Da er den gjerne over flere sider. Da sender jeg bare en sms og sier at jeg ikke fikk alt. Ville tro at det var naturlig.

Telefonene sier ifra når minnet er fullt. Det har han garantert oppdaget.

Tror du skal slutte med bortforklaringene og tro at han har fått meldingen, men bare bruker tid på hvordan han skal svare på den.

AnonymBruker
Skrevet

Hender at jeg får en melding som ikke er hel. Da er den gjerne over flere sider. Da sender jeg bare en sms og sier at jeg ikke fikk alt. Ville tro at det var naturlig.

Telefonene sier ifra når minnet er fullt. Det har han garantert oppdaget.

Tror du skal slutte med bortforklaringene og tro at han har fått meldingen, men bare bruker tid på hvordan han skal svare på den.

Tror du det? :omg: Så det betyr at hvis det står på meldingsrapporten at det mangler å sende en side, så kan meldingsrapporten ta feil også? Eller misforstår jeg noe her?

Gjest Fikira
Skrevet

Hvis noen sender meg en to delt melding og bare ene delen kommer frem, så står det at jeg har fått "1/2".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...