Gå til innhold

yngre gutter + eldre damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror du det er mulig for en ung gutt under 19 å ende opp med en eldre dame (25+ er eldre for meg) eller ville det vært helt feil? en venn av meg har en sånn tankegang at han vil bli trent og lært opp va en eldre dame, men han sa at han ikke trodde det var mulig. hva tror dere eldre damer?

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

trent og lært opp til hva da? sex?

• Liker 1
Skrevet

ja han vil lære alt om sex med en som kan ta kontrollen

Gjest fireflies
Skrevet

Selv om dama er 25, trenger det ikke nødvendigvis bety at hun er flink til å ta initiativet i senga. I utgangspunktet er jo ikke seks år den store forskjellen, men hva ei dame på tjuefem vil med en gutt på nitten, kan jeg ikke helt forstå.

• Liker 1
Skrevet

Man er en eldre dame når man er 25?

:hoho:

• Liker 4
Skrevet

nei 25 er ikke sp mye forsjell, men han er ikke akkuratt 19 heller... men det er lism mest for ikke å kalle 25 åringer for gamle ehller, jeg tror han mener mer opp i 30 40 åra

Gjest fireflies
Skrevet (endret)

Jaja, kjør på! :hoppendeglad:

Endret av fireflies
Skrevet

takk for tilatelsen fireflies :gjeiper:

men utenom det med 25 åringer er gamle eller unge, er det noen her som tror det er en sjangs for yngre å bli lært opp, eller er det en knust drøm?

AnonymBruker
Skrevet

Leter han lenge nok så finner han sikkert en eller annen.

Jeg må innrømme at jeg vil ha mannen "ferdig" utlært.

• Liker 1
Skrevet

skjønner det fru anonym (fru fordi jeg regner ikke med at du er homofil siden det er et flertall kvinner enn homofile) men hvor skal gutten / manne lære det da hvis ingen kvinner vil lære han?

Skrevet

takk for tilatelsen fireflies :gjeiper:

men utenom det med 25 åringer er gamle eller unge, er det noen her som tror det er en sjangs for yngre å bli lært opp, eller er det en knust drøm?

Hvis du er riktig heldig så får du kanskje med noe mer på kjøpet også.

Seksuelt overførbare sykdommer som HIV-infeksjon, Gonoré, Herpes genitalis, Syfilis, Klamydiainfeksjon eller Kjønnsvorter er jo alltid fristende. Eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør et nytt forsøk, ser jeg. Bare at denne gangen er det ikke deg selv men en venn det gjelder? Det du er ute etter må du nok gå til andre typer forum for å finne. Dette er ikke et sexformidlingsforum, unge mann.

Gjest Katten.
Skrevet

Det finnes "eldre" kvinner som tenner på det, så det er en mulighet, selv om de tilhører sjeldenheten.

AnonymBruker
Skrevet

Han får lære på den vanlige måten som de fleste av oss har gjort. Man utforsker i sammen med jevnaldrene og da helst i et forhold som gir trygghet for utforskning.

Utover det så kan du? han? sette inn en annonse på cupido.no og se om dere får respons.

Skrevet

he he, anonym du har nokk rett i ett med et nytt forsøk for forgje ble sletta pga noe, men er cupido greiene gratis? for jeg har ikke onlie kreditcard eller no spnt og har liten lyst å spørre foreldra. men greit jeg tror nokk jeg prøver at annet forum hvor denne type meldninger er lov.

og ja, jeg brukte det med en venn som en undskyldning for å ikke få spørsmålet til å virke direkte. me all the way :gjeiper:

takk alle sammen for deres svar.

dere trenger ikke å svare, dere kan bare merke denne poosten som søppelpost eller no for å fjerne den for den er ikke lenger "nyttig"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...