Gjest True Maneater Skrevet 28. april 2011 #21 Skrevet 28. april 2011 Sleng opp et bilde, enten av deg selv eller av noen med samme kroppstype. Fregner er null stress, selv om nyere forskning viser at ginger-kids ikke har sjel :D Har jeg ikke sjel. Det visste jeg ikke. Rart at jeg kan få så sterke følelser for noen da(?).
Xaphan Skrevet 28. april 2011 #23 Skrevet 28. april 2011 Folk definerer jo lubbent HELT forskjellig, så det er litt vanskelig å diskutere det. Men det er klart det er greit å være chubby, så lenge du føler deg vel med deg selv!
Oreokjeks Skrevet 8. mai 2011 #25 Skrevet 8. mai 2011 Tror det viktigste er å være fornøyd med deg selv, det fins ingen fasit på hva menn liker best og ikke. Vi er alle forskjellige. Det dummeste vi jenter gjør er å prøve å forandre oss, for å bli bedre likt. Lær deg heller å være fornøyd slik du er, så vil du se at det fins mange menn der ute som finner det utrolig flott med chubby jenter. Jeg har mine perioder hvor jeg trener litt for hardt for å bli tynnere, fordi jeg føler jeg må. Det ender bare opp med at jeg blir ulykkelig, fordi jeg føler det blir et press. Da er det mye bedre å bare slappe av, å vente på at en mann som faktisk setter pris på kvinnelige former dukker opp. Da vil du kunne føle deg mye bedre både med deg selv og med han. Fregner er nydelig, mammaen min sa engang at et ansikt uten fregner er som en hage uten blomster eller noe i den duren. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå