Gå til innhold

Chubby?

Gjest Ms. Chubby

Fremhevede innlegg

Gjest Ms. Chubby
Skrevet

Er det greit å være litt chubby? Jeg har stor rumpe, store lår og bryster. Jeg har en smal midje, så er ikke overvektig. Men føler meg ikke bra blandt venninnene mine, siden de er så tynne alle sammen. Hva ønsker gutta egentlig? Har jeg noen sjanse når jeg omgås slike sylfider?

Forresten; hva synes dere om fregner i ansiktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt former er bare bra, spesielt om man er godt trent. Er det kvaps så ser jeg det heller som et tegn på at noen burde ta bedre på seg selv, og sånn tror jeg gutter ser det også. De vil nok ha en sunn og frisk jente, og det er sunt å ha litt kropp :)

Fregner er nydelig!

Skrevet

Sikkert helt kurant, så lenge du ikke kaller deg chubby i stedet for feit, og kaller flesk for former.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Sleng opp et bilde, enten av deg selv eller av noen med samme kroppstype.

Fregner er null stress, selv om nyere forskning viser at ginger-kids ikke har sjel :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville personlig heller hatt en kropp som din, med former. Jeg selv har små rompe, pupper, lår og er generelt lita. Og jeg ville mye heller hatt en kropp som du beskriver!

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Sleng opp et bilde, enten av deg selv eller av noen med samme kroppstype.

Fregner er null stress, selv om nyere forskning viser at ginger-kids ikke har sjel :D

Off topic, men det må jo være en eller annen idiotforsker fra USA som har funnet dette ut

AnonymBruker
Skrevet

Off topic, men det må jo være en eller annen idiotforsker fra USA som har funnet dette ut

tror nok at han refererte til en episode fra South Park.

• Liker 6
Gjest BettyBoop28
Skrevet

tror nok at han refererte til en episode fra South Park.

Åja ok. Da skjønner jeg litt mer. Begynte å lure om det var en ordentlig forsker som forska på dette her

• Liker 1
Skrevet

Er det greit å være litt chubby? Jeg har stor rumpe, store lår og bryster. Jeg har en smal midje, så er ikke overvektig. Men føler meg ikke bra blandt venninnene mine, siden de er så tynne alle sammen. Hva ønsker gutta egentlig? Har jeg noen sjanse når jeg omgås slike sylfider?

Jeg hadde aldri taklet og blitt chubby, men det er sikkert fordi jeg aldri har vært det. Jeg synes at LITT chubby kan være fint, så lenge man er velproposjonert. Du har store lår, pupper og rumpe sier du, det er greit, men hvis verken magen eller armene er meget slanke, synes jeg det ikke er noe pent. Men det er MIN mening, og det er mange som synes at stort er pent.

Litt fregner synes jeg er kjempefint, skulle gjerne ha hatt noen selv.

Gjest chubbygirl23
Skrevet

Gutter har faktisk forskjellig smak. Jeg er lubben, og jeg elsker det. Jeg hadde uansett aldri slanket meg bare for å tiltrekke meg menn som liker sylfider. Tenner ikke på sånne gutter. Jeg har vært slank før, men jeg elsker å ha litt ekstra. Føler meg så mye mer sensuell og sexy. Jeg er ikke naturlig tynn, så for meg ville det vært helt feil å slanke livet av meg bare for å nærme meg et ideal som ikke er "meg".

Vakre kvinner kommer i alle former og størrelser. Det finnes ingen fasit.

Fregner er som regel søtt. :)

Gjest Consensio
Skrevet

Alle menn/gutter har forskjellig smak.

Ta min mann som et eksempel, han ville aldri vært sammen med ei som er syltynn og typisk utseende slik samfunnet vil at man skal se ut.

Han har alltid funnet seg damer som er formfulle (alle hans ex`er var store damer)

Samme med bestekompisen min. Han har aldri hatt ei tynn dame og sier selv han foretrekker formfulle damer

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Enig med Kittykatten!

Er umulig å svare på, så lenge vi ikke får se deg..

Og bare sånn for artighets skyld: Only a ginger can call another ginger, ginger! ;D

Skrevet

Chubby som i formfull er fint. Tynne jenter er i mine øyne ikke like fine.

Skrevet

Heller chubby enn tynn spør du meg :) Og jeg har inntrykk av at mange av gutta også liker formfulle kvinner. Du skal være fornøyd med kroppen din! Så lenge du har et normalt forhold til mat og livsstil, så ikke tenk på hvordan andre ser ut.

Skrevet

Gutter har jo forskjellig "smak" da, så noen liker syltynne, noen liker fete og noen liker chubby osv.

Selv synes jeg det kan være fint med former, i alle fall om det er bra "fordelt" og det likevel synes at man er i okei form :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, alle gutter liker bare jenter som ligner på Nicole Richie med anoreksi... :filer:

Til opplysning så er det ikke alle som liker å knulle med en knokkelhaug, heller.

Skrevet

Huff!

Litt redd for og ødelegge disse tynne damene nåe man har sex,best med chubby,det virker som de har "mykere" mus :sengekos:

Love it!

Gjest Mann på 32
Skrevet

Jeg vil ha ei KVINNE som synes hun selv er OK. Klart du har sjansen. Fokuser på at du er ei alright jente og glem at du har litt større lår og pumpe enn venninnene dine.

Dersom du klager og virker utilfreds er det gjerne det som skremmer menn bort og ikke det at du er KVINNE.

Skrevet (endret)

Det som vi gutter legger merke til lenge før størrelsen på rompe og lår, er hvor tilfreds dere er med dere selv.

Hvis dere ikke liker dere selv og ikke er komfortable med kroppen (stor eller liten, tykk eller tynn) så forsvinner også utstrålingen og den flotte sensualiteten alle dere kvinner har i dere :)

Jeg, og veldig mange med meg, har ingen preferanser på tykk eller tynn, men det som tenner er kvinnen i seg selv og deres evne til å vise hvor stolt og flott dere er uansett størrelse :)

Stå på dere flotte damer... Der er alle fantastiske, bare dere tør å vise det :takke:

Endret av Uviten Kar
Gjest padawan
Skrevet

Chubby som i formfull er fint. Tynne jenter er i mine øyne ikke like fine.

slenger meg på denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...