Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, jeg er nå arbeidsledig etter å ha vært fast ansatt som kontaktlærer på en barneskole. Det er nå tid for å søke gjenopptak av dagpenger, men fikk i dag brev fra NAV om at manglende dokumentasjon på arbeidstimer på fremvises.

Jeg la ved arbeidskontrakt og lønnsslipp, da jeg søkte om gjenopptak av dagpenger. Det står bare at jeg har vært 100% fast ansatt, men står jo ikke noe om timer.

Hvordan skal jeg vite hvor mange timer jeg har jobbet? Jeg har jo jobbet 100% og antatt at det var det "normale"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som lærer i 100% stilling (enten du er kontaktlærer eller ikke), skal du ha jobbet 1 687,5 timer i løpet av et år. Det er samme antall timer som alle andre arbeidstakere i landet har, men lærere har komprimert det inn på et kortere arbeidsår, og har derfor lengre arbeidsuker (omtrent 45 timer i uken, men med noen variasjoner fra skole til skole og kommune til kommune).

Var du ansatt i årsvikariat, eller korttidsvikariat?

Endret av Frøken Smilla
AnonymBruker
Skrevet

Som lærer i 100% stilling (enten du er kontaktlærer eller ikke), skal du ha jobbet 1 687,5 timer i løpet av et år. Det er samme antall timer som alle andre arbeidstakere i landet har, men lærere har komprimert det inn på et kortere arbeidsår, og har derfor lengre arbeidsuker (omtrent 45 timer i uken, men med noen variasjoner fra skole til skole og kommune til kommune).

Var du ansatt i årsvikariat, eller korttidsvikariat?

Tusen takk for svar! :) Det var ikke vikariat, det var fast stilling, men jobber ikke der mer nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...