Gå til innhold

Inkludere hverandre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye inkluderte du/inkluderer du h*n du holdt/holder på med, før dere ble offisielt kjærester? F.eks i forhold til å møte dine venner etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble inkludert med hans venner ganske kjapt. Og han likeså i grunn. Vi har begge hverdager hvor vi er mye sammen med venner og bekjente, så det ble naturlig at vi presenterte hverandre for vennene våre når de kom på besøk i tide og utide ( ;) ), i grunn fra 2. - 3. daten allerede.

Skrevet

Når jeg dater noen, så vil jeg gjerne presentere han for vennene mine. Spesielt hvis jeg liker han veldig godt og tror det kan bli noe seriøst. Kanskje etter å ha datet 4-5 ganger. Men det kommer litt ann på hva som føles naturlig for meg og han.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i over et halvt år, men jeg har ikke møtt så mange av hans venner enda. Et par ganger i løpet av denne tiden, men jeg savner mer involvering i hverandres liv. Jeg har prøvd å invitere han med på ulike aktiviteter, men han har kun vært med hvis vi møtes ute helt tilfeldig. Vi har snakket om dette, men jeg ville høre hva som er "vanlig" :)

Skrevet

Vi har datet i over et halvt år, men jeg har ikke møtt så mange av hans venner enda. Et par ganger i løpet av denne tiden, men jeg savner mer involvering i hverandres liv. Jeg har prøvd å invitere han med på ulike aktiviteter, men han har kun vært med hvis vi møtes ute helt tilfeldig. Vi har snakket om dette, men jeg ville høre hva som er "vanlig" :)

Han høres da ikke helt seriøs ut. Det er min tolkning av det du skriver her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres da ikke helt seriøs ut. Det er min tolkning av det du skriver her.

Vi har som sagt snakket om det, og jeg er ikke bekymret for at han ikke er seriøs :)

Skrevet

Vi har som sagt snakket om det, og jeg er ikke bekymret for at han ikke er seriøs :)

Det jeg reagerer på er at du har prøvd å invitere han med på ulike aktiviteter, men han har kun vært med hvis dere møtes ute helt tilfeldig. Noe som altså betyr at han heller går ut uten deg.

Jeg antar at dette er en ung fyr?

Han høres i det minste ikke veldig moden ut.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg reagerer på er at du har prøvd å invitere han med på ulike aktiviteter, men han har kun vært med hvis dere møtes ute helt tilfeldig. Noe som altså betyr at han heller går ut uten deg.

Jeg antar at dette er en ung fyr?

Han høres i det minste ikke veldig moden ut.

Han har sagt nei fordi det ikke har passet med hans planer, men ellers hvis vi har møtt hverandre ute på café eller lignende, så joiner han. Han holder forholdet vårt på ingen måte skjult, hvis det er det du vil fram til, men kanskje han er litt forsiktig med denne delen siden han ikke har vært i et forhold før? :klo:

Skrevet

Han har sagt nei fordi det ikke har passet med hans planer, men ellers hvis vi har møtt hverandre ute på café eller lignende, så joiner han. Han holder forholdet vårt på ingen måte skjult, hvis det er det du vil fram til, men kanskje han er litt forsiktig med denne delen siden han ikke har vært i et forhold før? :klo:

Vel, utifra det du beskriver her, så gir han i hvertfall ikke meg inntrykket av å være så veldig engasjert eller interessert i deres forhold.

Og jeg antar at det er dette din magefølelse forteller deg også, ettersom du laget denne tråden.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, utifra det du beskriver her, så gir han i hvertfall ikke meg inntrykket av å være så veldig engasjert eller interessert i deres forhold.

Og jeg antar at det er dette din magefølelse forteller deg også, ettersom du laget denne tråden.

Nei, det er absolutt ikke det magefølelsen min forteller meg. Og jeg har full kontroll over hans følelser for meg og hvor interessert han er i vårt forhold.

Jeg har ikke vært på dating-stadiet på evigheter - og jeg ville vite hva som var vanlig for andre. Eksen min møtte forøvrig ikke vennene mine før vi ble offisielt sammen. Og vi har som sagt møtt hverandres nærmeste venner, men det er kanskje ikke så ofte som jeg skulle ønsket?

Skrevet

Nei, det er absolutt ikke det magefølelsen min forteller meg. Og jeg har full kontroll over hans følelser for meg og hvor interessert han er i vårt forhold.

Jeg har ikke vært på dating-stadiet på evigheter - og jeg ville vite hva som var vanlig for andre. Eksen min møtte forøvrig ikke vennene mine før vi ble offisielt sammen. Og vi har som sagt møtt hverandres nærmeste venner, men det er kanskje ikke så ofte som jeg skulle ønsket?

Dere har snakket om det ... og du ville gjerne møtt hverandres nærmeste venner oftere ... hva forteller det deg?

Skrevet

Dere har snakket om det ... og du ville gjerne møtt hverandres nærmeste venner oftere ... hva forteller det deg?

At du forsøker å sette griller i hodet på en fremmed dame, ang en situasjon du har veldig lite informasjon om? Hvorpå hun attpåtil fornekter din konklusjon, og du likevel ikke godtar hennes mening om hennes private forhold? :klo:

Skrevet (endret)

At du forsøker å sette griller i hodet på en fremmed dame, ang en situasjon du har veldig lite informasjon om? Hvorpå hun attpåtil fornekter din konklusjon, og du likevel ikke godtar hennes mening om hennes private forhold? :klo:

Jeg bare peker på det åpenbare i det hun skriver her.

Don't shoot the messenger :trampe:

Endret av Steinar40
Skrevet

For all del, hør på Steinar, han har avstandsdatet en gift kvinne i 7 år nå, og vet ALT om prioriteringer i et forhold.

Jeg kjente noen av min kjæres venner allerede før vi ble sammen, resten har jeg møtt når det tilfeldigvis har falt seg sånn, aldri blitt invitert av typen "bli med til vennen min så du får møtt ham". I starten av forholdet tilbrakte vi også tiden vi hadde sammen nettopp sammen, så planer med venner ble gjerne flyttet til vi var alene igjen (avstandsforhold så vi møttes en gang i måneden). Nå etter 3 år som samboere har han fremdeles noen venner jeg ikke har møtt og noen fritidsinteresser jeg aldri har vært med på fordi de alltid faller på feil tidspunkt (når jeg jobber, har andre avtaler, er på ferie, etc).

Synes ikke dere virker noe uvanlige egentlig, dersom aktivitetene du inviterer ham med på ikke er de helt "store" i hans øyne, vil han kanskje gjerne holde kvelden åpen i tilfelle noe artig dukker opp, dersom han har et aktivt liv. Og det samme med venner, å invitere dem kun for å møte kjæresten blir rett og slett litt rart og kunstig.

Skrevet

For all del, hør på Steinar, han har avstandsdatet en gift kvinne i 7 år nå, og vet ALT om prioriteringer i et forhold.

Nå er ikke jeg 20 år lenger da vettu :smoke:

Og jeg ønsker å prioritere dama, og at hun prioriterer meg selvfølgelig. Som vil ha sine fordeler for henne også ;)

Alder og modenhet har sikkert en relativt stor betydning i denne sammenheng.

AnonymBruker
Skrevet

At vi muligens har litt ulikt behov når det kommer til å inkludere hverandre i vennegjengen? Og at det er hyggelig at han gjerne ville tilbringe mer tid med venner hvis det var viktig for meg.

Synes ikke dere virker noe uvanlige egentlig, dersom aktivitetene du inviterer ham med på ikke er de helt "store" i hans øyne, vil han kanskje gjerne holde kvelden åpen i tilfelle noe artig dukker opp, dersom han har et aktivt liv. Og det samme med venner, å invitere dem kun for å møte kjæresten blir rett og slett litt rart og kunstig.

Det har ikke vært noen kjempestore begivenheter, mer en kaffe eller fest her og der. Og jeg må kanskje innrømme at noen av disse tingene kommer veldig brått på, mens andre har jeg spurt om i forveien. Han har alltid tid til meg, og hvis han ikke har tid akkurat den dagen, avtaler han gjerne til neste dag, så jeg har ingen bekymringer når det gjelder forholdet vårt til hverandre.

Jeg vil jo gjerne ha han med på begivenheter, for da får vi en mulighet til å sosialisere med andre mennesker sammen. Man får oppleve hverandre i en litt annen setting enn når man kun er alene nesten hver eneste gang man møtes. Jeg vil gjerne se hvordan han er som person i forhold til hans venner.. men det er kanskje litt rart å sette opp en date med venner kun for å møte dem. Det er absolutt ikke det jeg vil - men å kanskje delta på begivenheter hvor man naturlig kunne dratt sammen :)

Skrevet (endret)

Nå ble jeg sammen med kjæresten min rimelig fort etter at vi traff hverandre, men det gikk vel en måned fra vi traff hverandre til han møtte venner :)

Edit: Jeg møtte hans venner mye tidligere. Jeg sjekket han opp så vennene hans traff meg den dagen jeg sjekket han opp..de var der :sjenert:

Endret av HenLu
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar sålangt :)

Skrevet

At vi muligens har litt ulikt behov når det kommer til å inkludere hverandre i vennegjengen? Og at det er hyggelig at han gjerne ville tilbringe mer tid med venner hvis det var viktig for meg.

Generelt sett har kvinner større sosiale behov enn menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...