Gå til innhold

Backpack trip/ roadtrip tips/hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Dunderungen
Skrevet (endret)

Jeg er ei 18 år gammel jente, som ønsker å dra på roadtrip.

Jeg har lest litt rundt om på internett, og googla mye. Men hadde vært greit om noen kunne komme personlige tips!

Har du noen plasser jeg burde sjekke ut?

Jeg vil helst ut av europa. Hvor masse penger vil jeg trenge? Noen billige overnattings tips? Strø ut med ideèr, erfaringer og tips!

Jeg er ikke avhengig av bil, da jeg vil sykkle/gå mye, for å få mest mulig ut av turen. Kanskje tog eller fly?

Foreløbig er dette kun en tanke, eller en drøm. Jeg har fri år fra skolen, og jeg føler jeg trenger å vokse og bli kjennt med meg selv.

Studie reise er jo også fristende, da jeg får alt i en smekk - utdanning og reise :)

Det er vell kanskje backpacking jeg egentlig er ute etter.. :P

Endret av Dunderungen
Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

du kan komme langt ved å ta buss og tog. buss er vel litt billigere, særlig hvis du skal reise over store distanser. jeg har selv vært mye på backpacking i Spania og Portugal. de stedene kan anbefales. sjekk denne siden jeg har på hjemmesiden min om generelle reisetips.

Gjest Dunderungen
Skrevet

du kan komme langt ved å ta buss og tog. buss er vel litt billigere, særlig hvis du skal reise over store distanser. jeg har selv vært mye på backpacking i Spania og Portugal. de stedene kan anbefales. sjekk denne siden jeg har på hjemmesiden min om generelle reisetips.

Takker og bukker! :) Fantastisk!

Skrevet

Spennende planer! Er bare å komme seg avgårde, ingen tvil om det! Har selv vært på to backpackerturer rundt i verden, så har laget et par innlegg om planlegging osv til en backpackertur. Ellers har jeg også mange innlegg fra plassene jeg har besøkt med info og bilder osv. Bare å ta en titt om du vil :)

hamaca.blogg.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...