Gå til innhold

Hår på brystet

Anbefalte innlegg

Gjest Undreren
Skrevet

Paradise Norge, Paradise danmark... det er ikke en eneste en av gutta som kommer inn der som har antydning til hår på brystet. Er det en masse shaving vi ikke ser? Snodig at av et såpass stort antall gutter så er det ikke en eneste som har "hår på kassa"...

Ikke viktig egentlig men hva mener dere jenter, skal det være hår på kassa?

Føler jo ofte at det er de mer voksne kvinnene som liker å ligge å kose med ei kasse med hår på..har hvertfall ikke hørt mange yngre som sier det :)

He he... hvor gammel er egentlig jentene da de begynner å like ei hårete kasse?

Kan ikke for det jeg...synes det er rimelig femi å barbere seg på brystet!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 år og har alltid hatt sansen for brysthår fremfor barbert.

Skrevet

Ja til en naturlig behåret mannekropp! Menn som shaver kroppen er turn off. Likeså menn som bruker sminke og tilbringer et kvarter foran speilet for å fikse håret før de kan vise seg utendørs. De er da for faen ikke menn??

• Liker 8
Skrevet

Jeg foretrekker glatte brystkasser på menn, men jeg har absolutt ikke noe imot normal mengde hår heller. Jeg er 25.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle menn som får hår på brystet. Noen har så lite at det ikke syns så godt på litt avstand også og noen får senere i livet.

Jeg foretrekker glatt.

Gjest MrsTux
Skrevet

Jeg liker hår, men glatt er bra det også :) Akkurat det er egentlig ikke så veldig viktig...

Skrevet

Menn er som mat. Jeg liker mange ulike retter, men mat skal serveres med passende tilbehør. Min kjæreste er naturlig hårløs og det liker jeg, men har ikke noe mot menn med hår under rimelighetens grenser - jeg liker ikke så store mengder hår at mannen minner mer om et dyr enn homo sapiens. Synes stort sett det er greit med det de er født med, og synes jeg det er for mye skulle jeg vel klart å venne meg til det også:)

• Liker 1
Skrevet

Gutt selv, her er mine two cents.

Jeg syntes brysthår som er "trimmet", altså ikke en helvetes skog, men en ok lengde er bra. Digger å bli stryket på brystet og kjenne det røsker litt i hårene.

Men hår på magen er lame...

• Liker 1
Skrevet

Gutt selv, her er mine two cents.

Jeg syntes brysthår som er "trimmet", altså ikke en helvetes skog, men en ok lengde er bra. Digger å bli stryket på brystet og kjenne det røsker litt i hårene.

Men hår på magen er lame...

Hår på magen "lame"? Når man allerede har hår på brystet? En liten busk bare på brystkassa, og ikke så mye som en veiviser ellers?

Selv begynte jeg å få hår på brystet når jeg var, vel, 20-22 år. Da var det bare noe dun på selve brystkassa, rett over solar plexus. Veiviseren kom naturlig nok tidligere, men husker ikke hvor tidlig. Det ble gradvis kraftigere hårvekst, og nå i en alder av 33 år har jeg full behåring på brystet - som naturlig nok går ned til skrittet. Det ville sett rart ut om jeg ikke skulle hatt hår på magen.

Gjest Chanè
Skrevet

ekte mannfolk har hår på kroppen. men det er lov å trimme litt dersom fex hårene under armene blir fire fem centimeter lange ...

Skrevet

Hår på magen "lame"? Når man allerede har hår på brystet? En liten busk bare på brystkassa, og ikke så mye som en veiviser ellers?

Selv begynte jeg å få hår på brystet når jeg var, vel, 20-22 år. Da var det bare noe dun på selve brystkassa, rett over solar plexus. Veiviseren kom naturlig nok tidligere, men husker ikke hvor tidlig. Det ble gradvis kraftigere hårvekst, og nå i en alder av 33 år har jeg full behåring på brystet - som naturlig nok går ned til skrittet. Det ville sett rart ut om jeg ikke skulle hatt hår på magen.

Veiviser, ja. Hvis en har det. Men på de med mye hårvekst, så slutter det å være en "veiviser" og heller bare en forbanna skog som dekker hele magen (og som noen ganger faktisk henger sammen med brysthårene).

Det jeg mener med lame er "too much is too much". Pleierselv å trimme magen relativt ned, men beholde litt lengde på brystet. ser magemusklene bedre på den måten også.

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Har alltid vært sammen med gutter uten hår - helt tilfeldig. Etter å ha opplevd hårete kasse synes jeg imidlertid det blir litt "tamt" uten. Er digg å kose med hår på brystet :rodmer:

Endret av Sobril
Skrevet

Hei!

Jeg elsker hår på brystet, da blir det skikkelig mann. Hvis man ikke har hår fra naturens side så er man jo også skikkelig mann, men er å foretrekke med:)

Menn som fjerner hår fra kroppen blir for meg litt rart. Hvis jeg skal ha sex med en mann som jeg ser at har barbert eller vokset bort hår, så klarer jeg ikke å tenne, for det blir for feminine trekk for meg. Og ja, jeg kan nok høres litt overfladisk ut nå, men det er rett og slett sånn jeg liker det. Vil ikke at menn skal fjerne noe, utenom om skjegg og bart.

Gjest Katten.
Skrevet

Etter min mening har jeg "litt" hår på brystet, selv om jeg har fått en del kommentarer på at jeg er veldig hårete. Madammen liker det ihvertfall, sier det er mandig - så da er jeg fornøyd! :D

En kamerat av meg kunne dog godt gått for å være "the missing link" fyren har tett pels. Veiviseren hans begynner med skjegget, så går det i ett nedover.

Han blir ikke med i bassenget, da det hele tiden er masse unger som friker ut: "PAPPA! SE SÅ MYE HÅR HAN HAR! ... er han farlig?"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar det som følger med mannen jeg. :)

Eksen hadde kun 5 hår på brystkassa. Kjæresten har en hel skog. Jeg synes ikke at en av delene er bedre enn det andre. Må kanskje nevne at jeg har passert de 30, men har aldri hatt noen preferanser i forhold til dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å ligge å kose med en hårete brystkasse og mage :rodmer: Er 22år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...