AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #21 Skrevet 28. april 2011 Bare det at damer tenner på gutter som påstår at de har pult tohundreogfemtidamer sier jo litt,- det sjuke er at dere egentlig aldri hadde pult ham om han ikke hadde vært med på paradise hotel, - som egentlig er nightmare hotel når man tenker seg om. Årsaken til at dere vil pule niklas er pga at da kan dere fortelle alle vennene og venninnene deres at dere har pult niklas, - gjerne trykke en t-skjorte med JEG VaR Frøken tohundreogsekstiåtte! jippi! Dere er enkle vesener dere jenter. Så enkle så enkle... Nei, jeg ville pult han fordi han er fin og har bra muskler. Jeg aldri ville sett han om han ikke hadde vært på tv, og derfor synes jeg det først når jeg faktisk ser fyren. Når det er sagt så ville ikke jeg ha pult han etter alt som er sagt her. Fatter ikke hvordan menn kan tenke slik.. 1
Gjest Katten. Skrevet 28. april 2011 #22 Skrevet 28. april 2011 Dessverre så er erfaringen min at jenter tiltrekkes gutter med rykte. Uavhengig om det er godt eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #23 Skrevet 28. april 2011 Ja men det er likt mellom begge kjønn. En kåt mann går lett etter ei som har rykte på seg for å være kåt og løs. Det har lite med hvilket kjønn det er, kommer ann på personen og dagsformen. 1
Xaphan Skrevet 28. april 2011 #25 Skrevet 28. april 2011 Jeg har hatt sex med Niklas............. Hvordan var han? Og ikke minst; har du sjekket deg for sykdommer etterpå?
Stinkerbell Skrevet 28. april 2011 #26 Skrevet 28. april 2011 Bare det at damer tenner på gutter som påstår at de har pult tohundreogfemtidamer sier jo litt,- det sjuke er at dere egentlig aldri hadde pult ham om han ikke hadde vært med på paradise hotel, - som egentlig er nightmare hotel når man tenker seg om. Årsaken til at dere vil pule niklas er pga at da kan dere fortelle alle vennene og venninnene deres at dere har pult niklas, - gjerne trykke en t-skjorte med JEG VaR Frøken tohundreogsekstiåtte! jippi! Dere er enkle vesener dere jenter. Så enkle så enkle... Jeg blir provosert over hvordan du generaliserer her. Jeg synes fyren er nasty, jeg kunne ikke tatt i han med ildtang, og det er jeg ikke alene om. 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #27 Skrevet 28. april 2011 Han er EKKEL!!! Kunne tatt hvem som helst på PH før han altså! Til og med Petter Pilgaard... tror jeg. Vemmelser! Spes etter det han sa om antall sexpartnere. Og den fine "jeg har nesten aldri hatt sykdommer azzå". Nesten aldri, dvs hvor mange ganger? Spyr av fyren.
Gjest Mynona83 Skrevet 28. april 2011 #28 Skrevet 28. april 2011 Dessverre så er erfaringen min at jenter tiltrekkes gutter med rykte. Uavhengig om det er godt eller ikke. En viss type jenter gjør det. Men langt fler har høyere standard enn det! Ville aldri hatt sex med en gutt som bruker solpudder, hårføner, rettetang og tegner opp øyenbryna sine, og i hvertfall ikke nå han er så slesk og cocky som han er, og tror han er guds gave til kvinnen. Objektivt sett synes jeg han ser helt OK ut, men med den personligheten synes jeg har er utrolig kvalm. Og det har jeg synes han har vært siden før jeg fikk vite om antall sexpartnere og sminkevanene. Jeg hadde som Xaphan også tatt lilleNiklas om jeg måtte velge mellom de. 2
lilletuss87 Skrevet 29. april 2011 #30 Skrevet 29. april 2011 Sånn hvis dere lurer, så har ikke PH deltagerne lov til å snakke om NOE annet enn det som faktisk er og foregår på hotellet..Og hva foregår/kan foregå der? Jo sex, taktikk og drittslenging.. Rart man blir litt sexfiksert eller noe da..?
Plutseliten Skrevet 29. april 2011 #31 Skrevet 29. april 2011 (endret) Fyren sier at han har ligget med over 200 stk. Sånne gutter klarer jeg ikke tenne på, uansett hvor attraktive de er. Hørte dere ikke hva han sa? Han hadde vel ligget med 6 (ikke skyt meg om det ikke er riktig tall) jenter på EN dag, UTEN å vaske seg i mellom hvert ligg. Nei fysj. edit: skrivefeil. Endret 29. april 2011 av Plutseliten 1
Gjest Katten. Skrevet 29. april 2011 #32 Skrevet 29. april 2011 Han hadde vel ligget med 6 (ikke skyt meg om det ikke er riktig tall) jenter på EN dag, UTEN å vaske seg i mellom hvert ligg. Nei fysj. CHALLENGE ACCEPTED!
Gjest True Maneater Skrevet 2. mai 2011 #33 Skrevet 2. mai 2011 CHALLENGE ACCEPTED! Katten da! Sånn jeg har forstått det så er ikke du ledig på torget så du kan ikke drive på slik som Niklas. Han er singel han, så vidt jeg vet. Jeg er heller ikke ledig men fantasi må vel være lov da?
MarianneE Skrevet 2. mai 2011 #34 Skrevet 2. mai 2011 Bilder? Jeg nekter å lete opp noe som har med paradise å gjøre, i frykt for smittefaren. Han ser helt ok ut, men pga personligheten så blir han vanvittig uatraktiv alikevell. Klyse av dimensjoner. http://nettdating.com/wp-content/uploads/2010/02/Niklas_Vindel.jpg Ms. Raggsokk, mod. Synes igrunnen ikke han var all verdens jeg altså. Klysete og litt... ekkel.
Gjest Katten. Skrevet 2. mai 2011 #35 Skrevet 2. mai 2011 Katten da! Sånn jeg har forstått det så er ikke du ledig på torget så du kan ikke drive på slik som Niklas. Han er singel han, så vidt jeg vet. Jeg er heller ikke ledig men fantasi må vel være lov da? Jah, jeg var jo tross alt kjempeseriøs! 1
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2011 #36 Skrevet 2. mai 2011 Nei, han var overhodet ikke min type. Foretrekker menn med kort mørkt hår, brede skuldre, sterke armer, smale hofter, og hår på brystet, six pack og høy og langbeint. 1
Anaconda Skrevet 2. mai 2011 #37 Skrevet 2. mai 2011 Jeg synes heller ikke at fyren er hinsides flott å se på. Jeg synes pene øyner er viktig og det synes jeg ikke at han har. Enig i at han har utrolig kvalme utsagn inn i mellom, men ikke glem at paradise "klipper og limer" som de vil og tar nok med "alt" det kvalme han sier, fordi det passer inn i fremstillingen de har av vedkommende. Og det gjelder forøvrig alle deltagerne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå