Gjest True Maneater Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Niklas, tror det var det han het, som er kommet tilbake til Paradise er blitt litt av en hunk etter at han har vokst kroppen sin. Bare synd han visstnok skal være slik en gris!
Stinkerbell Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Niklas ser helt ok ut, men er ingen fyr etter min smak. For det første har han pult over 250 jenter. Han har til og med fortalt at han har pult 6 jenter på samme dag, uten å vaske seg i mellom, og uten å bruke kondom. Ikke bare er han er uhygensisk gris, han er også en idiot av en vandrende smittebombe. Ikke bare kan han spre klamydia, kjønnsvorter, HIV osv, han kan også være med på å spre HPV-viruset, som kan føre til livmorkreft. En ok fyr skal være "hele pakka" - Niklas er jo bare trashy. 8
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Hvis man liker menn som bruker solpudder - ja, værsågod 2
Gjest anti_paradise Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Æsj, folk som ser på Paradise er så turn-off altså... 2
waco Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Jenter blir jo kåte på menn som har vært på tv bare fordi de har vært på tv.
Gjest Katten. Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Bilder? Jeg nekter å lete opp noe som har med paradise å gjøre, i frykt for smittefaren. 3
Gjest Stella Skrevet 28. april 2011 #9 Skrevet 28. april 2011 Niklas; You break my heart. Håper man ikke kan møte på mange av din type som ligger rundt på den måten. Du er kjempekjekk utseendemessig.
Britt Banditt Skrevet 28. april 2011 #10 Skrevet 28. april 2011 (endret) Niklas ser helt ok ut, men er ingen fyr etter min smak. For det første har han pult over 250 jenter. Han har til og med fortalt at han har pult 6 jenter på samme dag, uten å vaske seg i mellom, og uten å bruke kondom. Ikke bare er han er uhygensisk gris, han er også en idiot av en vandrende smittebombe. Ikke bare kan han spre klamydia, kjønnsvorter, HIV osv, han kan også være med på å spre HPV-viruset, som kan føre til livmorkreft. En ok fyr skal være "hele pakka" - Niklas er jo bare trashy. Endret 28. april 2011 av Bond 1
Gjest Lacus Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Han ser helt ok ut, men pga personligheten så blir han vanvittig uatraktiv alikevell. 1
Gjest Raindrops Skrevet 28. april 2011 #12 Skrevet 28. april 2011 (endret) Bilder? Jeg nekter å lete opp noe som har med paradise å gjøre, i frykt for smittefaren. Klyse av dimensjoner. http://nettdating.com/wp-content/uploads/2010/02/Niklas_Vindel.jpg IMG-tags fjernet ihht. bildereglene. Ms. Raggsokk, mod. Endret 28. april 2011 av Ms. Raggsokk
waco Skrevet 28. april 2011 #13 Skrevet 28. april 2011 Bare det at damer tenner på gutter som påstår at de har pult tohundreogfemtidamer sier jo litt,- det sjuke er at dere egentlig aldri hadde pult ham om han ikke hadde vært med på paradise hotel, - som egentlig er nightmare hotel når man tenker seg om. Årsaken til at dere vil pule niklas er pga at da kan dere fortelle alle vennene og venninnene deres at dere har pult niklas, - gjerne trykke en t-skjorte med JEG VaR Frøken tohundreogsekstiåtte! jippi! Dere er enkle vesener dere jenter. Så enkle så enkle... 3
Gjest True Maneater Skrevet 28. april 2011 #14 Skrevet 28. april 2011 Er det noen som vet hvilket stjernetegn han er født i alternativt fødselsdagen hans? PS. Har bare sett deler et par episoder av den siste sesongen. Det er på bilder på nettet jeg har lagt merke til ham.
MilliVanilli Skrevet 28. april 2011 #15 Skrevet 28. april 2011 Jeg synes han er skikkelig sjarmerende, men jeg er ikke så begeistret overfor hans innstilling til sex. For all del, en skal da få kose seg, men... 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #16 Skrevet 28. april 2011 Jeg har hatt sex med Niklas.............
Gjest HunterLady Skrevet 28. april 2011 #17 Skrevet 28. april 2011 Jeg husker jeg synes han var litt handsome i fjorårets sendinger, men fikk raskt avsmak da personligheten hans begynte å vise seg. Makan til sexfiksert og selvopptatt guttebass! Så der kan man se hvor mye personligheten faktisk teller. Han kan være så fin han bare vil for min del. Endrer ikke det faktum at han er mindre intelligent. 1
johnjohn Skrevet 28. april 2011 #18 Skrevet 28. april 2011 Ikke bare kan han spre klamydia, kjønnsvorter, HIV osv, han kan også være med på å spre HPV-viruset, som kan føre til livmorkreft. En ok fyr skal være "hele pakka" - Niklas er jo bare trashy. Denne kunnskapen vil ikke hindre jenter i å bønnfalle ham om å ha sex med dem. Jenters utrolige kåthet på menn som har vært på TV, uansett hvorfor, er mildt sagt fascinerende.
Gjest Raindrops Skrevet 28. april 2011 #19 Skrevet 28. april 2011 Denne kunnskapen vil ikke hindre jenter i å bønnfalle ham om å ha sex med dem. Jenters utrolige kåthet på menn som har vært på TV, uansett hvorfor, er mildt sagt fascinerende. Det hindrer denne jenta. 4
Gjest True Maneater Skrevet 28. april 2011 #20 Skrevet 28. april 2011 Denne kunnskapen vil ikke hindre jenter i å bønnfalle ham om å ha sex med dem. Jenters utrolige kåthet på menn som har vært på TV, uansett hvorfor, er mildt sagt fascinerende. Hei - jeg dyrker vel han bare litt som et sexsymbol i fantasien. Har fått en fascinasjon for blonde blåøyde hunks etter at jeg falt for en kollega for over ett år siden som var en slik blond blåøyd bad - boy - selv om jeg og han er noe eldre enn Niklas og gjengen. Ønsker såvisst ikke sex med Niklas. Er bare fascinert av ham; Eh - jo, kanskje hvis jeg var singel og ikke hadde noe bedre alternativ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå