majan Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Heisann var på party nå og dere skulle sett de fine nissene de hadde i Perfect Home. Det var skikkelige nisser. gleder meg bare til og pynte til jul jeg nå, tiden går ikke fort nok :-?
Usikker Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 En link kanskje?? Har du det? Usikker 8)
Gjest Regine Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Jeg har også handlet nisser der, de er kjempe fine. De får nye nisser hvert år, jeg har nå samlet i 4 år, så det begynner og bli en fin samling. www.perfecthome.no
Smurfa Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Skal ha party om to uker og har allerede bestemt meg for å kjøpe den både nissemor og nissefar i den største utgaven. Prisen blir totalt 700 kroner, men syns de er SÅÅÅÅ fine! Gleder meg til jul! Smurfa!
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Jeg skal også ha party!!! Gleder meg masse, og snart får jeg katalog i posten!!! I år blir det julegave fra Tex til Tex.....
Smurfa Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Jeg skal også ha party!!! Gleder meg masse, og snart får jeg katalog i posten!!! I år blir det julegave fra Tex til Tex..... Jeg har allerede fått katalogen... O'smerte, sier jeg bare... Pengene får føtter og springe på! Lurt å gi julegave til seg selv, Tex! Adopterer den, om det er greit. Isåfall blir det to stk julenisser til Smurfa fra Smurfa Smurfa!
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #7 Skrevet 6. november 2003 Er det myyye mer i katalogen enn det som er på nett.....???
Gjest Regine Skrevet 6. november 2003 #8 Skrevet 6. november 2003 Er det myyye mer i katalogen enn det som er på nett.....??? Ja, det er mye mer i katalogen, enn på nett.
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #9 Skrevet 6. november 2003 Huff så dumt..... *blir jo fattig da....*
Gjest Regine Skrevet 6. november 2003 #10 Skrevet 6. november 2003 Ja Men fordelen med å ha selskap selv, man får en fin takke gave og muligheten til og kjøpe noe til halvpris.
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #11 Skrevet 6. november 2003 Lenge siden jeg hadde noe sånt party av noe slag.... Gleder meg!
April Skrevet 6. november 2003 #12 Skrevet 6. november 2003 Jeg skal ha party neste torsdag! Er 5. året jeg har det nå! Begynner også å bli endel nisser på meg....Og andre ting derfra! Denne gangen hadde jeg ikke tenkt å handle sååå mye, men det skjærer seg vel atter en gang...
Gjest Tex Skrevet 8. november 2003 #13 Skrevet 8. november 2003 Har fått katalog. Henger meg på Smufra og stemmer i å smerte.... Blir nok ikke noe penger igjen til jeg skal på dansketur.... Hvis jeg ikke skal loppe gubben, da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå