Gå til innhold

Noen som har erfaring med bleking av extentions?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg gå frem? Har extentions fra rapunzel of sweden (clips) som jeg vil bleke, men vet ikke hvordan og om dette lønner seg? Vil ikke farge mitt eget hår mørkere, vil heller ha extentionet platinablondt. Har platinablondt hår og extentionet er lyseblondt.

Tips? blir håret ødelagt kanskje? Har prøvd sølvshampoo men det fungerer ikke... :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Er løshåret ekte hår eller syntetisk?

Dersom det er syntetisk så går det ikke å bleke det.

Er det naturlig hår så kan det blekes men bruk lysfarging og ikke bleking dersom du kun skal lysne en til to hakk opp. Bruk da en farge med kalde pigmenter alla ask farger eller /1. for eks 11/1 eller 12/1.

Lysfarging er snillere med håret enn bleking, bleking gjør håret tørt og livløst, siden løshår ofte trenger mye stell for å se bra ut så blir det ikke mindre pes dersom det blir veldig slitt. kur løshåret og stell med det på samme måte som du ville gjort med ditt eget hår:) lykke til:)

AnonymBruker
Skrevet

NEI :nei: Hvis du vil ødelegge håret så vær så god! Jeg er utdannet frisør og jeg har sett så mange jenter som har gjort dette, det blir ikke pent og hvis du i det hele tatt klarer å få det noenlunde likt din egen hårfarge, så kommer håret til å være ødelagt og slitt! Exstensions er veldig behandlet hår, det er først bleket helt ned og så farget på nytt. Og det går ikke an å farge med hårfarge lysere, man kan kun farge håret lysere med lystoning om man har sin naturlige hårfarge uten noe som helst farge i.

Gjest fireflies
Skrevet

NEI :nei: Hvis du vil ødelegge håret så vær så god! Jeg er utdannet frisør og jeg har sett så mange jenter som har gjort dette, det blir ikke pent og hvis du i det hele tatt klarer å få det noenlunde likt din egen hårfarge, så kommer håret til å være ødelagt og slitt! Exstensions er veldig behandlet hår, det er først bleket helt ned og så farget på nytt. Og det går ikke an å farge med hårfarge lysere, man kan kun farge håret lysere med lystoning om man har sin naturlige hårfarge uten noe som helst farge i.

What? Har hatt extensions flere ganger, og jeg har både farget og bleiket det hjemme og hos frisøren helt uten problemer.

Skrevet (endret)

jeg bleka hair - ex... mitt igår.. det ble akkurat lik min farge.

Endret av roflgirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...