Gå til innhold

hotell i oslo,hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på waterskonsert i telenor arena i helgen,og vi trenger hotell!men jeg har aldri vært i oslo,og er NULL kjent der.noen som har peiling som kan tipse meg om bra(helst rimelige) hotell,i overkommelig avstand fra Telen.a.?

Hadde blitt suuperglad om noen kan hjelpe!! :) :)

Skrevet (endret)

Et meget fint og nytt hotell i Oslo, som også er svært rimelig, er Comfort Hotel Xpress som ligger midt i hjertet av byen (på Youngstorget). Har bodd på dette hotellet selv, og det kan varmt anbefales! Dere er litt sent ute med å bestille, så dere kan nok ikke regne med at det er så fryktelig billig til helgen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Hva med Clarion Hotel Royal Christiania eller Scandic Byporten eller Rica Oslo Hotel? Alle tre hotellene ligger ved Oslo S.

Skrevet

takk for svar dere! comfort hotellet var jo ikke noe gale pris på da :)

ligger det i nærheten av oslo s? :klø:

regner med vi må ta ta den for å komme oss ut til telenor arena.

og går det busser fra gardermoen til sentrum,og ca hvor lang tid dreier det seg om?hahaha lurer på om vi i det hele tatt finner frem til hotellet vårt..

huff ikke lett dette her for en som knapt har vært utenfor sin egen hjemby! :gjeiper:

Skrevet

har bestemt meg for å gå opp et hakk i kvalitet..er man på tur så er man på tur.lurer på å velge rica oslo hotel istedet,greit at det ligger rett ved oslo s også.

Skrevet

Hvis det KUN er konserten som står på plakaten er Radisson BLU Park i gangavstand fra Telenor Arena. Men det er jo ikke noen ideell beliggenhet hvis dere har andre planer i Oslo også da. :)

Skrevet

det er utsolgt :(

dumme dumme meg som burde bestilt tidligere :tristbla:

Gjest padawan
Skrevet

det er vel både fordeler og ulemper med å betille hotel i nærheten av Telenor Arena eller i sentrum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...