*Bumblebee* Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Vi skal på waterskonsert i telenor arena i helgen,og vi trenger hotell!men jeg har aldri vært i oslo,og er NULL kjent der.noen som har peiling som kan tipse meg om bra(helst rimelige) hotell,i overkommelig avstand fra Telen.a.? Hadde blitt suuperglad om noen kan hjelpe!! :)
Anglofil Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 (endret) Et meget fint og nytt hotell i Oslo, som også er svært rimelig, er Comfort Hotel Xpress som ligger midt i hjertet av byen (på Youngstorget). Har bodd på dette hotellet selv, og det kan varmt anbefales! Dere er litt sent ute med å bestille, så dere kan nok ikke regne med at det er så fryktelig billig til helgen. Mvh Yvonne Endret 27. april 2011 av Yvonne
MissStiles Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Hva med Clarion Hotel Royal Christiania eller Scandic Byporten eller Rica Oslo Hotel? Alle tre hotellene ligger ved Oslo S.
*Bumblebee* Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2011 takk for svar dere! comfort hotellet var jo ikke noe gale pris på da ligger det i nærheten av oslo s? :klø: regner med vi må ta ta den for å komme oss ut til telenor arena. og går det busser fra gardermoen til sentrum,og ca hvor lang tid dreier det seg om?hahaha lurer på om vi i det hele tatt finner frem til hotellet vårt.. huff ikke lett dette her for en som knapt har vært utenfor sin egen hjemby! :gjeiper:
*Bumblebee* Skrevet 27. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2011 har bestemt meg for å gå opp et hakk i kvalitet..er man på tur så er man på tur.lurer på å velge rica oslo hotel istedet,greit at det ligger rett ved oslo s også.
juliane Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Hvis det KUN er konserten som står på plakaten er Radisson BLU Park i gangavstand fra Telenor Arena. Men det er jo ikke noen ideell beliggenhet hvis dere har andre planer i Oslo også da.
*Bumblebee* Skrevet 27. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2011 det er utsolgt dumme dumme meg som burde bestilt tidligere
Gjest padawan Skrevet 28. april 2011 #8 Skrevet 28. april 2011 det er vel både fordeler og ulemper med å betille hotel i nærheten av Telenor Arena eller i sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå