AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Katten vår har i det siste forandret seg. Hun har blitt så tjukk. Lurer på om det kan være foret vi bruker. Vi kjøper kattemat på Felleskjøpet. Er det noen andre som har opplevd at katten har blitt tjukk når den har fått den maten?
Gjest Canis lupus Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 Jeg ville dratt til vetrinær og sjekket at pus var frisk, og hvis den er det, så ville jeg prøvd å bytte fòr ja. Royal Canin f.eks har et bra Light fòr.
Capricorn Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 Kan det være katten din som stjeler mat av min katt? Det er hvertfall noen der ute som har en katt som har blitt uforklarlig tykk
Gjest Lille-pus Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 TS, du sier ikke noe om hvorvidt hunkatten din er kastrert. Med alle forbehold tatt i bertaktning så anser jeg de to mest sannsynlige mulighetene å være disse: 1) Yepp. Foret har skylden. Prøv å bytte for. 2) Hankattene i nabolaget har skylden. Forbered deg på å bli "bestemor" til x antall små nøster. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 TS, du sier ikke noe om hvorvidt hunkatten din er kastrert. Med alle forbehold tatt i bertaktning så anser jeg de to mest sannsynlige mulighetene å være disse: 1) Yepp. Foret har skylden. Prøv å bytte for. 2) Hankattene i nabolaget har skylden. Forbered deg på å bli "bestemor" til x antall små nøster. Pus er ikke kastrert nei Kan hun ha hatt hyggestunder med hannkattene i nabolaget da?
Gjest Blubberella Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Pus er ikke kastrert nei Kan hun ha hatt hyggestunder med hannkattene i nabolaget da? Egentlig et litt dumt spørsmål, men siden du spør: Ja hvis katta di er ukastrert og møter på en ukastrert hannkatt kan det fort bli en "hyggestund" eller to (de kan pare seg med flere hanner) og kattunger av det. Katter kan ha løpetid ganske ofte og ikke alle viser like tydelig at de har løpetid. Jeg vil anbefale sterkt å få katten kastrert, både for kattens og din egen skyld.
missLynch Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 (endret) Kan hun ha hatt hyggestunder med hannkattene i nabolaget da? Såfremt hun ikke er skeiv, er det gode sjanser for dèt...? Endret 27. april 2011 av missLynch
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Feit ukastrert hunnkatt = smelt på tjukka. Det er min første tanke
Gjest Spinell Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Pus er ikke kastrert nei Kan hun ha hatt hyggestunder med hannkattene i nabolaget da? Er paven katolikk?
Gjest Lille-pus Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 (endret) Dersom det skulle være noen som helst tvil lenger så ta en titt i galleriet til OffBeat. Scroll nedover siden og du finner noen veldig gode bilder av bl.a. den utrolig vakre SingSang - i gravid tilstand. Da er det jo bare å sammenlikne fasongen på din egen pus med den vakre SingSang. Så tar du en titt på pattene til pusen din, kjenne gjerne litt men være forsiktig. Du merker vedlig fort om hun er gravid (ja, jeg har fulgt sidene til Connie lenge... vedlig lenge...) Endret 27. april 2011 av Lille-pus
DBM Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 En katt skal ikke ha kattemat fra Felleskjøpet, hvis du mener matbutikk-fór. Prøv Royal Canine istedet.
CathFoto Skrevet 28. april 2011 #12 Skrevet 28. april 2011 ukastrert pus+være ute og leke= gravid pus
Plutseliten Skrevet 28. april 2011 #13 Skrevet 28. april 2011 Tjukkebollefeita er sikkert gravid Om hun nå er det synes jeg du skal sterilisere henne etter hun får pusungene sine, og om hun ikke er gravid bør hun steriliseres snarest. Unnskyld at jeg er så direkte, men om du ikke har tenkt på at hun kan bli gravid når hun streifer rundt ute, så blir jeg litt skremt steriliser pus, du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå