Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #41 Skrevet 30. april 2011 Jeg kan tenke med du går gilpp av et supert samliv med en mann som forgudet deg, bare fordi du er litt treg til å forstå deg på andres behov, og har skrekken for å bli seksuellt frustrert av å være i forhold med en du har forhåndsdømt, men som kanske er helt perfekt...
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #42 Skrevet 30. april 2011 Jeg kan tenke med du går gilpp av et supert samliv med en mann som forgudet deg, bare fordi du er litt treg til å forstå deg på andres behov, og har skrekken for å bli seksuellt frustrert av å være i forhold med en du har forhåndsdømt, men som kanske er helt perfekt... Kanskje...så derfor vil jeg gi det en sjanse og vil forsøke, har jeg jo sagt. Har tenkt til å gi det en del tid.
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. mai 2011 #43 Skrevet 1. mai 2011 Jeg sier bare;Run for your life! Før du blir for glad i han . Menn med prestasjonsangst vil nesten alltid være plaget av og til pga tankene de har. Og spørr du om det, blir problemet om mulig enda verre. Har selv vært sammen med en mann i 2,5 år med det problemet og det forsvant aldri helt. Har også ei venninne som er sammen med en mann på 3 året med prestasjonsangst, og han sliter enda med det! Særlig om du setter krav i sexlivet eller du selv er litt for sexuell og viser hva du vil, kan en mann føle et snev av panikk og få prestasjonsproblemer. Fryktelig slitsomt å leve i et slikt forhold, men kanjo være andre grunner. Du må nesten bare spørre han ut, men for all del ikke nevn at du føler deg utilstrekkelig i sexlivet og at du føler han ikke begjærer deg nok. Da blir det ti ganger verre for han !
Gjest -J- Skrevet 1. mai 2011 #44 Skrevet 1. mai 2011 Nervøsitet og prestasjonsangst om dette er i begynnelsen av et forhold. Om det er vedvarende og han har lignende problemer selv (liten sexlyst og problem med å få fullverdig ereksjon) på egenhånd, så er det nok en annen underliggende årsak. Lave testosteronnivå, diabetes, hemakromatose, etc. En full utredning hos doktor med evt henvisning til endokrinolog eller urolog vil kunne gi noen svar. Lave testosteronnivå er noe mange opplever, men det finnest behandling for dette selv om det ikke er så kjent i Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå