AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #21 Skrevet 29. april 2011 Typen min har og hadde også dette problemet.Han sier at han tenker for mye de gangene det ikke går og i begynnelsen var det nok også endel nervøsitet siden han ikke hadde så mye erfaring med damer. Det var første gang jeg også opplevde dette så trodde nesten at det var meg det var noe galt med,men jeg var tålmodig med han og tilslutt så gikk det :)Så tror nok det å ha tålmodighet og ikke mase er noe som kan gjøre han mer avslappet. Selv om kjæresten min blir stiv nå så er jo problemet fortsatt der og så og si hver gang så blir han slapp.Noen ganger får jeg den stiv igjen og andre ganger må vi gi opp.Forstår jo at alle kan oppleve dette en gang i blant,men hver gang?Da må det vel være noe mer alvorlig bak vel?Har prøvd å snakke med han,men det er rett og slett vanskelig. Mener ikke å kuppe tråden,men vi har snart vært sammen i 5 år og dette legger jo en demper på sexlivet både for han og meg. Forstår deg godt! Er ikke kult å ha det slik over lang tid! Gjelder mest menn med lite erfaring da?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #22 Skrevet 29. april 2011 Forstår deg godt! Er ikke kult å ha det slik over lang tid! Gjelder mest menn med lite erfaring da? Vet ikke om det er der problemet ligger for har vært med andre menn som har hatt lite erfaring og der har det ikke vært sånn. Innbiller meg at det er noe psykisk,men vet jo ikke.Prøver å være så støttende og forståelsesfull jeg bare kan,men må innrømme at det sliter litt på meg også.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #23 Skrevet 29. april 2011 Vet ikke om det er der problemet ligger for har vært med andre menn som har hatt lite erfaring og der har det ikke vært sånn. Innbiller meg at det er noe psykisk,men vet jo ikke.Prøver å være så støttende og forståelsesfull jeg bare kan,men må innrømme at det sliter litt på meg også.. Det ser jo ikke ut til at det hjelper på problemet, at en er støttende og forståelsesfull...mener...det er like spaghetti uansett. Og fingring hver eneste gang og blow job til han? Hvor er vinningen for damen da?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #24 Skrevet 29. april 2011 Det er endel menn som er sånn desverre . Tror ikke du kan gjøre noe med det desverre . Opplevde det selv med en mann i 30 årene . Bra ung alder å ha slike problemer . Ble overrasket . Han var også kjekk og deilig men ble for det meste bare halvveis stiv , og det gikk skjelden eller nesten aldri for han . Rett og slett forde han bare ble slapp etter en liten stund . Mange menn klarer ikke å prestere selv om de ser sunne og friske ut og ikke er gamle . Det er faktisk ingen selvfølgelighet . Særlig litt eldre og godt voksne menn , kan ha sviktende potens ... forbered deg på at dette vil du nok oppleve flere ganger , han er neppe den første eller siste du vil erfare sånne problemer med . Spesielt ikke uvanlig om han har drukket litt for mye .... Hjelp! Tegnsetting, anyone? Du vet jo at det der er feil, vel? Om ikke: IKKE MELLOMROM MELLOM HVERT TEGN! 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #25 Skrevet 29. april 2011 Det ser jo ikke ut til at det hjelper på problemet, at en er støttende og forståelsesfull...mener...det er like spaghetti uansett. Og fingring hver eneste gang og blow job til han? Hvor er vinningen for damen da? Det har hjulpet litt for oss selv om problemet er til stede enda.Nå blir han stiv,men mister gjerne ereksjonen på grunn av at han tenker for mye som han sier. Tok flere måneder før kjæresten min ble stiv og fullførte samleie og det var et resultat av at jeg var tålmodig med han.Noe det ikke virket som enkelte andre hadde vært før. Løste problemet gjorde det ikke,men vi har sex selv om det ofte tar litt lengre tid. Noen ganger skulle jeg jo ønske at vi slapp akkurat det,men vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.Føler at jeg gjør alt jeg kan allerede. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #26 Skrevet 30. april 2011 Forstår deg godt! Er ikke kult å ha det slik over lang tid! Gjelder mest menn med lite erfaring da? Du må nesten lese det folk skriver. Nei, det har ikke med erfaring å gjøre. Det har med hans følelser i øyeblikket. OK? Noen har visst litt mer enn middels tungt for det, når de har bestemt seg for at de vil ha et bestemt svar...
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #27 Skrevet 30. april 2011 Menn med litt erfaring får ikke plutselig prestasjonsangst? Vil du at dette skal være svaret? Ingen i tråden har sagt at dette er riktig. Er det vanlig at menn på medisiner konstant har slapp penis? Vil du at det skal skyldes medisin sånn at det ikke har med deg å gjøre? Det virker nesten sånn. Ingen her kan uttale seg om det skyldes medisin siden det fins en trillion ulike medisiner som har en trillion INDIVIDUELLE bivirkninger- og ingen her kan påstå at din type tar noe som påvirker potensen bare fordi du heslt vil at enten det eller manglende erfaring skal være svaret.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #28 Skrevet 30. april 2011 Det ser jo ikke ut til at det hjelper på problemet, at en er støttende og forståelsesfull...mener...det er like spaghetti uansett. Og fingring hver eneste gang og blow job til han? Hvor er vinningen for damen da? Vinningen ved å være omsorgsfull og ikke vise seg frustrert og sur er ganske enkelt som de har sagt til deg før i tråden: da unngår du at han blir permanent impotent på grunn av presset ved å aldri være bra nok for deg. Trenger du mindre te-skjeder for å forstå, så si ifra.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #29 Skrevet 30. april 2011 TS her, Forstår at det kan handle om prestasjonsangst og at denne type menn kan tenke mer enn andre menn i det de holder på (?) ("for mye tanker"). Forstår selvsagt at det krever en tålmodig og forståelsesfull partner - men ut fra det en kvinne lengre opp sier, som lever i et slikt forhold, så høres det ut som et kronisk problem, og at alle forståelsen og tålmodigheten fra henne kun fører til fravær av kronisk impotens. Må si at jeg tviler på om jeg kan leve i et slikt forhold.
Cuckold Skrevet 30. april 2011 #30 Skrevet 30. april 2011 TS her, Forstår at det kan handle om prestasjonsangst og at denne type menn kan tenke mer enn andre menn i det de holder på (?) ("for mye tanker"). Forstår selvsagt at det krever en tålmodig og forståelsesfull partner - men ut fra det en kvinne lengre opp sier, som lever i et slikt forhold, så høres det ut som et kronisk problem, og at alle forståelsen og tålmodigheten fra henne kun fører til fravær av kronisk impotens. Må si at jeg tviler på om jeg kan leve i et slikt forhold. Men se nå hva folk (bla jeg) har skrevet. Det er flere muligheter her, og selv om enkelte opplever et vedvarende og kronisk potensproblem, er det ikke sikkert dette er tilfelle for din kjæreste. Det vil du vite etter hvert, men hvis jeg var deg ville jeg satset på at det var en forbigående psykisk betinget reaksjon, og da vil løsningen være å ta presset av ham, la ham forstå at du ikke har det travelt. Hvis dette er et forbigående problem, kan han være like stiv som guttene du har erfaring med om kort tid, så snart han slapper av og blir mindre opptatt av å prestere. Hvis det likevel ikke skulle hjelpe og problemet vedblir (slik en annen jente beskrev fra sitt forhold) vil situasjonen være en ganske annen. Jeg vil ikke si noe på om du har problemer med å leve med en mann med kroniske potensproblemer. I hvert fall ikke om forholdet et helt ferskt, noe litt annet om man har delt halve livet sammen og han får potensproblemer på sine eldre dager. Men sannsynligheten er vel størst for at dette er en rent psyksisk sperre, noe som vil gå over igjen ganske snart, og da vil det jo være dumt av deg å droppe en fyr bare pga dette (eller opptre på en sånn måte at tilstanden varer ved).
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #31 Skrevet 30. april 2011 TS her, Forstår at det kan handle om prestasjonsangst og at denne type menn kan tenke mer enn andre menn i det de holder på (?) ("for mye tanker"). Nie, igjen. Det er ikelk snakk om en type menn. Det er ikke snakk om å tenke. Det kan være snakk om at din mann- han FØLER en masse han ikke har ord for. Og det innvirker. OK???
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #32 Skrevet 30. april 2011 Nei, igjen. Det er ikke snakk om en type menn. Det er ikke snakk om å tenke. Det kan være snakk om at din mann- han FØLER en masse han ikke har ord for. Og det innvirker. OK??? Er dette virkelig seriøst spurt? Er det mulig å ikke greie å tolke noen av det man leser? LES svarene du alt har fått. Uten at du pørver å få dem til å bekrefte det du tror du vet fra før, men i forsøk på å læer noe nytt.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #33 Skrevet 30. april 2011 TS her, Forstår at det kan handle om prestasjonsangst og at denne type menn kan tenke mer enn andre menn i det de holder på (?) ("for mye tanker"). Forstår selvsagt at det krever en tålmodig og forståelsesfull partner - men ut fra det en kvinne lengre opp sier, som lever i et slikt forhold, så høres det ut som et kronisk problem, og at alle forståelsen og tålmodigheten fra henne kun fører til fravær av kronisk impotens. Må si at jeg tviler på om jeg kan leve i et slikt forhold. Det e rikke det hun har sagt i det hele tatt. Forståelse? nei det handler om din adferd når han blir slapp, og at dine ord og asinktsuttrykk ikke fordømmer og gapskratter av han. Det handler om at du ikke bør hemme han med sånne refleksjoner som du driver med i denne tråden. Så mulige ns stpår den når underbvisstheten hans TØR å prøve å tro at han er nok til å tilfredstille deg. Jeg tror du er litt over gjennomsnittet treg, eller et troll. Er du ikke et troll, syns jeg synd på han som ikke vil få noe bra sex liv med deg når du går for disse tolkningene dine.han vil gå på nederlag etter nederlag mens du er i din egen verden og fantaserer om hav dette kan skyldes. Mest sannsynig skyldes problemene du har med hans prestasjon at du ikke har noe faktisk kontakt med han følelsesmessig eller intellektuellt, så han faktisk vet at han ikke kjenner deg ordentlig, eller kan være trygg på deg.Han vet nok instingtivt at noe skurrer i forhold til deg,siden du ikke snakker med han- men dømmer han. Du sitter jo her og gjør nettopp det. Sex har med følelser å gjøre. Få det inn i hodet ditt. Han har nok god grunn til å frykte din reaksjon som virker svært rigid og fastlåst. Derfor går det galt med nettopp deg for nettopp han under sex. Stakkars fyr.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #34 Skrevet 30. april 2011 Det e rikke det hun har sagt i det hele tatt. Forståelse? nei det handler om din adferd når han blir slapp, og at dine ord og asinktsuttrykk ikke fordømmer og gapskratter av han. Det handler om at du ikke bør hemme han med sånne refleksjoner som du driver med i denne tråden. Så mulige ns stpår den når underbvisstheten hans TØR å prøve å tro at han er nok til å tilfredstille deg. Jeg tror du er litt over gjennomsnittet treg, eller et troll. Er du ikke et troll, syns jeg synd på han som ikke vil få noe bra sex liv med deg når du går for disse tolkningene dine.han vil gå på nederlag etter nederlag mens du er i din egen verden og fantaserer om hav dette kan skyldes. Mest sannsynig skyldes problemene du har med hans prestasjon at du ikke har noe faktisk kontakt med han følelsesmessig eller intellektuellt, så han faktisk vet at han ikke kjenner deg ordentlig, eller kan være trygg på deg.Han vet nok instingtivt at noe skurrer i forhold til deg,siden du ikke snakker med han- men dømmer han. Du sitter jo her og gjør nettopp det. Sex har med følelser å gjøre. Få det inn i hodet ditt. Han har nok god grunn til å frykte din reaksjon som virker svært rigid og fastlåst. Derfor går det galt med nettopp deg for nettopp han under sex. Stakkars fyr. TS her, jeg har faktisk lest alle innleggene, og selv om jeg ikke responderer slik du skulle ønske, har du ingen god grunn til å komme med så mange og seriøse spekulasjoner som du her kommer med! Det høres ut som om du faktisk tar denne tråden personlig rettet mot deg selv. Du behøver ikke å oppføre deg usaklig. Jeg har såpass god erfaring fra ulike forhold med menn, og har aldri møtt på dette fenomenet tidligere. For meg er det merkelig, og litt uforståelig. Det er selvsagt en grunn til at jeg tar temaet opp her, og ikke med han det gjelder! Til han det gjelder gir jeg bare positiv feedback. Jeez.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #35 Skrevet 30. april 2011 Jeg har såpass god erfaring fra ulike forhold med menn, og har aldri møtt på dette fenomenet tidligere. For meg er det merkelig, og litt uforståelig. helt uforståelig, mener du. Vi har skjønt det, selv om alle i tråden har forlkart deg hvorfor det skjer og at det ikke er no mystisk med det... Ansiktet ditt og tonefallet ditt vil avsløre deg i senga sammen med han, selv om du selv TROR du oppfører deg forståelsefulll. For her har du jo i gjennom hele tråden vist null forståelse. Eller evne til å forstå hva folk svarer til deg, heller.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #36 Skrevet 30. april 2011 helt uforståelig, mener du. Vi har skjønt det, selv om alle i tråden har forlkart deg hvorfor det skjer og at det ikke er no mystisk med det... Ansiktet ditt og tonefallet ditt vil avsløre deg i senga sammen med han, selv om du selv TROR du oppfører deg forståelsefulll. For her har du jo i gjennom hele tråden vist null forståelse. Eller evne til å forstå hva folk svarer til deg, heller. Jeg lufter problemet her ja, for å unngå å ta det opp med han. Jeg har bare skrytt til han og selv tatt initiativ til å gjøre andre ting. Jeg forstår nok hva dere skriver - men, det jeg sier er: Jeg vet ikke om jeg ønsker et forhold til en mann som det, dersom problemet vedvarer. I mellom tiden vil jeg forsøke ¨gjøre mitt beste og være positiv.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #37 Skrevet 30. april 2011 Ja, for det beste for et forhold er selvsagt å ikke snakke med den det gjelder, og være falsk, mena man i stedet diskuterer saken med fremmede på nett basert på fordommer og stereorype oppfatninger om "alle menn"...
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #38 Skrevet 30. april 2011 TS her, Forstår at det kan handle om prestasjonsangst og at denne type menn kan tenke mer enn andre menn i det de holder på (?) ("for mye tanker"). Forstår selvsagt at det krever en tålmodig og forståelsesfull partner - men ut fra det en kvinne lengre opp sier, som lever i et slikt forhold, så høres det ut som et kronisk problem, og at alle forståelsen og tålmodigheten fra henne kun fører til fravær av kronisk impotens. Må si at jeg tviler på om jeg kan leve i et slikt forhold. Er jeg som er den andre kvinnen som lever i et sånt forhold og det jeg skrev gjelder for meg og min partner og ikke alle menn som sliter med ereksjonen. Jeg tenkte også litt negativt i begynnelsen når vi skulle ha sex,men skjønte at det ikke ville gå noen vei og jeg ville virkelig satse på denne mannen.Så vi tok oss den tiden det tok og da var det ikke noe press om at han skulle prestrere.Vi skulle bare kose oss og etterhvert så gikk ting bedre. Man må nok ha en god del tålmodighet hvis man skal involvere seg med en mann som sliter med ereksjonsproblemer og har en ikke det så vet jeg ikke om jeg syns mennene fortjener å bli behandlet sånn.Å være utålmodig,frustrert og mase hjelper ihvertfall ingenting og mannen selv har vel nok frustrasjon selv at han ikke trenger enda mer fra en partner.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #39 Skrevet 30. april 2011 TS her, I og med at han og jeg ikke har etablert et seriøst forhold, vil jeg vurdere om dette kan være en deal-breaker. I så fall er jo det en ærlig sak.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2011 #40 Skrevet 30. april 2011 TS her, I og med at han og jeg ikke har etablert et seriøst forhold, vil jeg vurdere om dette kan være en deal-breaker. I så fall er jo det en ærlig sak. Det hadde vel egentlig du bestemt deg for før du startet denne tråden, som du ville skulle bekrefte det du ønsket å bestemme deg for...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå