cyanid Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Å brugår du da? Jeg synes mine med sjokomelk istedenfor vanlig, pluss vaniljesukker, kanel og masse vanlig sukker blir infernalsk gode! Gi meg noen verre tips da :-D Så jeg kan utvide mine snackserier her! (alle de jeg har servert dette til har elsket dem! Så det er ikke bare meg som er rar i smagsløgan!) 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 sjokade/nugatti/nutella opp. samboeren min bruker jordbærsyltetøy, sjokolade, krem (sånn på spray) OG sukker oppå - samtidig.
Tears.of.the.Sun Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 Vanlige armeriddere med jordbær dynket i noe godt alkohol og en dæsj med kesam oppå der igjen.
cyanid Skrevet 26. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2011 sikkkkkkkkkkkkkkkkkkkklameg, og her sitter jeg på kg framfor å lage dette nammeriet :O Blåbærsyltetøy er heller ikke galt å ha oppå nei! Og nå skal jeg huske et tonn med sukker i "røra", jeg synes ikke de ble søte nok sist!
Frk. Belle Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Jeg er veldig glad i kardemomme så bruker det isted for kanel. Bruker brunt sukker istede for hvitt fordi jeg synes dette gir mer smak. Både lønnsesirup og syltetøy(jordbær eller bringebær) synes jeg godt på... Lenge siden jeg har laget det - men det er jo så godt Og super måte å bruker opp tørre loffskriver på (de må bare ligge en stund i røra).
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Merkelig,- dette har jeg aldri smakt. Bør jeg det, og i såfall hvordan lager dere det?
cyanid Skrevet 27. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2011 Ja, det må du nesten helst, Margareth! Jeg pleier å ta to egg, og hive oppi resten på slump, sånn at det blir en våt "røre".. helst i en lang form, for da får jeg plass til flere skiver Så lar jeg de suge til seg nammet, snur dem så de blir gjennomvåte, og steker dem på 4 eler 5 (hvis du har sånn komfyr som går fra 1-6 ) og etterpå er det bonappetitt!
cyanid Skrevet 27. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 27. april 2011 Jeg har ikke mer melk! Kan jeg lage uten da, evt vann med nesquick? Å jeg ville ha dette nå
Xaphan Skrevet 27. april 2011 #13 Skrevet 27. april 2011 Takk for tips, jeg fikk meg en god og usunn frokost i dag! 1
Safira Skrevet 28. april 2011 #14 Skrevet 28. april 2011 De få gangene jeg lager det lager jeg det bare etter en helt vanlig oppskrift. Oppå er det veldig godt med honning! Eller syltetøy (rørte jordbær eller blåbærsyltetøy). Jeg innbiller meg at det er godt med banan oppå, men det har jeg aldri prøvd. Å, nå fikk jeg lyst til å lage det, men det er en sånn greie jeg bare spiser på hytta
Xaphan Skrevet 3. mai 2011 #15 Skrevet 3. mai 2011 Åh, nå er jeg nesten litt snurt på deg, Cyanid! Takket være denne tråden er jeg blitt heelt hekta på Arme riddere, og det er ikke akkurat det sunneste man kan få i seg Hvis jeg fortsetter som det her kommer jeg til å bli smellfeit, og det værste er at jeg tenker at det er verdt det! :gjeiper: 1
cyanid Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #16 Skrevet 3. mai 2011 siden du lager det så ofte, kan du kompensere med å kjøpe inn oppbrukte ingredienser laaangt unna, og gå begge veiene! Problemet er løst :-D 2
Gjest Naenia Skrevet 3. mai 2011 #17 Skrevet 3. mai 2011 Hm... Kanskje jeg må kjøpe inn litt sjokomelk i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå