Gjest Aria. Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Noen som har prøvd dette? Hvordan funker det? Jeg vil prøve det for å unngå å få rødskjær. Vet noen om salonger i Oslo som tilbyr dette?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Noen som har prøvd dette? Hvordan funker det? Jeg vil prøve det for å unngå å få rødskjær. Vet noen om salonger i Oslo som tilbyr dette? Det funket på meg hvertfall, tok nå for to uker siden Men det kommer an på hvor mange lag med farge du har i håret ditt. Du vil nok få et rødskjær i håret etter avfarginga, men man må jo farge over etter at man har avfarga håret. Jeg aner ikke om noen salonger i oslo siden jeg er fra vestlandet, men jeg tror de aller fleste salonger har det Bare forbered deg på at det lukter ILLE
Gjest Aria. Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Haha, jeg tåler litt stinky-stuff Så lenge det fikser håret mitt så. Men vil jo ikke at det skal bli veldig rødt da
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Midt ble ikke sånn veldig rødt, men var lysebrunt med et rødskjer i. Farget over med en kald 7 etterpå, og det er ikke noe rødskjer i det nå hvor lyst skal du ha det da? Og hvor mørkt er håret nå?
Gjest Aria. Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Det er brunt med (dessverre) rød skjær. Tror jeg skal prøve på det du har gjort Det er brunt/mørkebrunt nå, og jeg vil ha det lysebrunt. Som dette: http://www.greathairstyletips.com/celebrity-hair-photos/page2/ Bilde nr. 6 (Isabel Lucas).
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Hvis du ikke har så mange lag med farge i så skal det ikke være noe problem Men hvis det ikke blir lyst nok etter avfarginga så må du nok avfarge med bleking. Jeg har gjort dette også tidligere, da tok jeg sur avfarging først og så avfarge jeg håret med bleking. Det sliter mindre på håret enn å bare kaste bleking i håret med gang, for etter jeg hadde avfarget med sur avfarging så måtte jeg bare en nyanse lysere så jeg hadde blekinga i lenge Lykke til
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Hvis du ikke har så mange lag med farge i så skal det ikke være noe problem Men hvis det ikke blir lyst nok etter avfarginga så må du nok avfarge med bleking. Jeg har gjort dette også tidligere, da tok jeg sur avfarging først og så avfarge jeg håret med bleking. Det sliter mindre på håret enn å bare kaste bleking i håret med gang, for etter jeg hadde avfarget med sur avfarging så måtte jeg bare en nyanse lysere så jeg hadde blekinga i lenge Lykke til Hadde IKKE blekinga i lenge skulle det stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå