Gå til innhold

Norges 3 Fineste kjendis damer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest made4u
Skrevet

Line V. Huseby er ikke så dum, hun er mer oppegående enn det kan virke som, er heller programmene hun deltar i som kan virke fordummende. Dog har hun skaffet seg en karriere etter å ha avbrutt sine tannlegestudier.

Her er forresten svar hun gav i intervju om treningsvaner, som mange vet var hun jo litt rund og overvektig den gangen, men tok seg selv uhøytidlig. Jeg lo i alle fall av henens svar.

Line Victoria Husby leder TV-programmet «Forkostquiz» på TV 2. Her er hennes svar på vår treningsserie «11 svette»:

1. Hva er din favorittrening?

- Favorittøvelsen er utvilsomt å strekke ut, som for eksempel når jeg strekker meg ut etter skåla med smågodt, eller strekker meg ut etter fjernkontrollen. Men siden dette har skuffende lite effekt på formen, må jeg her velge å si at min favorittaktivitet er seiling. Jeg liker ikke å svette så mye, eller få «hold» eller sting som de sier i Oslo, så jeg liker powerwalk på tredemølla. Føler meg som et hamster i løpehjul egentlig. Sigrid Bonde Tusvik og jeg syns det er ganske god trening å bo på Grønland i Oslo. Vi går ikke hjem fra byen, vi løper!

2. Hvilken kropp ser du opp til?

- Jeg syns Tone Damli Aaberges kropp er dritlekker. Hun har et sunt og fornuftig kosthold, og hun trener ofte. Jeg har noen ganger drømt om å dyppe henne i en god honning og sjokolade marinade og rulle henne i frityrgryta noen timers tid. Jeg er sikker på at hun hadde vært et sunt måltid like fullt.

3. Pinligste treningsøyeblikk?

- Mange. Noen av de mest pinlige skyldes at buksestrikken i disse moderne treningsbuksene ikke er kraftige nok til å holde en litt velvoksen 80gb iPod. Det igjen medfører at jeg ved noen anledninger har vist fram mer enn bare treningsinnsats til mine treningsvenner på gym-en.

4. Beste treningsøyeblikk?

- Da hele Oslo Taxi kom inn på JIMU der jeg trener. Egen suksess er deilig, men når man ser en velfødd gjeng taxisjåfører innta treningsapparater med rumper formet som et Mercedes-sete, kan det være deilig å tenke på at det finnes de som har en lengre vei å gå enn en selv.

5. Hva har du på mp3-spilleren når du trener?

- Filmmusikk! Jeg liker å late som jeg er med i en film når jeg trener. Indiana Jones, Titanic, Jurassic Park, Debbie does Dallas.

6. Den mest irriterende treningen du vet om?

- Jeg ser at Vibeke Klemetsen driver med sånn yoga. Jeg kan ikke fatte at hun får så smekker kropp av å gjøre de samme stillingene som jeg sover i? Også liker jeg ikke den treningsformen hvor en pitteliten, radmager treningsinstruktør på amfetamin står foran oss mer gladtykke og roper ting som «Kom igjen jenter!», «Dette klarer dere!», «Bare 26 repetisjoner til nå», før hun løper av gårde til neste miserable gjeng.

7. Kroppsdelen du sliter mest med?

- Hodet.

8. Hvilken sport drev du med da du var yngre?

- Ingen. Jeg var gladtykk og lat.

9. Sex, spinning eller sofaen?

- Spinnvill sex i sofaen.

10. Hva er du mest fornøyd med ved egen kropp?

- Jeg er egentlig ikke så flink til å skryte av meg selv, for jeg blir liksom aldri fornøyd. Men jeg liker å tro at jeg har fine bein. De har jeg arvet av pappa. Hårete, lange og tynne. Ser ut som fyrstikker med magen min oppå.

11. Hvilken person er du sikker på at du kan knuse i håndbak?

- Leah Isadora Behn. Men sikker kan man aldri være. Håper hun tar denne henvendelsen som en utfordring!

Skrevet (endret)

1. Maria Skappel

2. Christina Vukicevic

og:

Mona Grudt

Celina Midelfart

Jenny Skavlan

Tone Damli Aaberge

Katrine Moholt

Triana Iglesias

Hmm: ja enig med en over her, Norge mangler vakre blonde kjendisdamer! Rart, med tanke på hvor mange blondiner det er i dette landet. Men kjendisene er ikke nødvendigvis de peneste. Går du nedover Karl Johan, ser du mange vakre jenter :)

Edit: hun Barbro Fagerbakk fra Farmen for noen år siden, var faktisk utrolig pen. Det kom jeg på nå.

http://www.google.no/search?um=1&hl=no&biw=1596&bih=628&rlz=1R2ADFA_noNO388&site=search&tbm=isch&sa=1&q=barbro+fagerbakk&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=

Endret av Sarafina
Skrevet

Det er mange vakre jenter i dette landet, og kjendiser er ikke nødvendigvis de vakreste.

Men her er i hvert fall tre jeg synes har noe ved seg:

Marte Krogh

Lise Karlsnes

• Liker 1
Gjest Harriet
Skrevet

Det er mange vakre jenter i dette landet, og kjendiser er ikke nødvendigvis de vakreste.

Marte Krogh

Lise Karlsnes

Enig - Lise Karlsnes er en av norges fineste kjendis-kvinner.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Nå er ikke dette en tråd over Norgest vakreste kvinner men en tråd over de vel jeg synes var de vakreste kjendise kvinnene i Norge

Skrevet

Rachel Nordtømme

Triana Iglesias

Tone Damli Aaberge

Skrevet (endret)

1. Caroline Giertsen

2. Kathrine Knudsen

3. Tilfeldig på gaten/utested til enhver tid

Endret av bukett
AnonymBruker
Skrevet

Marte Krogh

Lise Karlsnes

Mannen har jo god smak!!

• 2 uker senere...
Gjest leken_gutt
Skrevet

christina vukicevic

anne rimmen

therese johug

---og den som til enhver tid er nærmest meg.....ler

Skrevet

Line V. Huseby ser jeg flere har nevnt. Er det hun fra Frokostquiz??Jeg synes hun virker dum som en loff! Men det har kanskje noe med å gjøre at hele programmet i seg selv er litt lettere dumt.

Høh!

:snurt:

:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

christina vukicevic

anne rimmen

therese johug

---og den som til enhver tid er nærmest meg.....ler

Synes ikke Anne Rimmen er noe pen i det hele tatt, kan ikke helt forstå hvorfor så mange synes det..?

Christina V og Therese Johaug derimot, som du nevner, de er veldig vakre.

Gjest Judge
Skrevet

Mange av de nevnte anser jeg som rene sminke- og stylingprodukter med nokså beskedne fysiske forutsetninger. Etter min vurdering er Aylar Lie hypnotisk vakker både med og uten sminke. Og så får vi ta med Kari Bremnes (still stunning beyond the speed of light) og den vidunderlige Pia Tjelta.

Skrevet

Mange av de nevnte anser jeg som rene sminke- og stylingprodukter med nokså beskedne fysiske forutsetninger. Etter min vurdering er Aylar Lie hypnotisk vakker både med og uten sminke. Og så får vi ta med Kari Bremnes (still stunning beyond the speed of light) og den vidunderlige Pia Tjelta.

God smak!!! Så må vi ta med Maria Bonnevie (rennesansemadonna), Gry Amås (først og fremst utstråling) og Linni Meister (pga de dype brune øynene)

• Liker 1
Skrevet

Mine topp tre:

Aylar

Helle Vaagland

Hilde Charlotte Solheim

Alle m ustråling @ intellekt

Skrevet

Haddy N`jie. Hun er bare vakker.

Astrid Urenholdt Jacobsen. Vår gullvinner fra sprinten i ski vm 2007. I tillegg til å være pen så står det så stor respekt å komme seg opp i toppen igjen i internasjonalt langrenn etter å ha ødelagt seg stygt i sykkelvelt. Til neste sesong vil hun igjen være helt i toppen.

Anne Dahl Torp. Da snakker vi utstråling.

AnonymBruker
Skrevet

Henriette Bruusgaard er veldig pen. Hun passer virkelig til å lede det det programmet om Norge, er typisk nordisk skjønnhet.

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Enig - Lise Karlsnes er en av norges fineste kjendis-kvinner.

Hvor ble det av bildet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...