Gå til innhold

Norges 3 Fineste kjendis damer

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Etter min personlige mening. Og ja jeg vet dere ikke bryr dere men jeg lager denne tråden uansett

1.Lisa Stokke

2.Venke Knutson

3.May Lisbeth Midtgård Myrvang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aylar lie, tone damli og moholt utseendemessig.

Gjest made4u
Skrevet

Uten å sette dem i rekkefølge;

Jenny Skavlan; Fordi hun har en fin figur og er vakker, dessuten synes jeg hun har et litt "frekt" uttrykk som gjør at hun oser seksualitet sett gjennom mine øyne.

Tone Damli Aaberge; Fordi hun kunne sjarmert en gråstein og er usedvanlig søt med en utstråling som kan blende enn gjennom solbriller.

Vendela Kirsebom; Dette bildet her sier mer enn ord, trenger ikke kommentere ytterligere.

http://i270.photobucket.com/albums/jj108/ax80ax/Vendela-Kirsebom-491x764-90kb-media.jpg

Eller vent litt, jeg har en favoritt som slår dem alle. Hvordan kunne jeg glemme henne helt til jeg var nær å poste dette? Line Victoria Huseby, fordi jeg hadde vært sjanseløs stilt overfor henne. Nå er hun ikke singel, men hadde hun vært det så er det henne jeg ville datet om jeg fikk velge fritt mellom alle norske og internasjonale kjendiser. Jenta har bare en utstråling som får meg til å rødme bare jeg ser henne på skjermen. For ung for min del er hun, men jeg har da øyne og vurderingsevne for det, jenta er bare nydelig.

Gjest HunterLady
Skrevet

Tone Damli Aaberge og Rachel Nordtømme.

Skrevet (endret)

Jeg kommer faktisk ikke på noen, er ikke kjempemye å velge i. Men Venke Knutson er jo heit nok ;)

Edit: Nå glemte jeg Marit Larsen, kanskje jeg kommer på en til også :tongue:

Endret av DBM
Skrevet (endret)

1. Annette Haga (Blogger)

2. Jenny Skavlan

3. Tone Damli

Rart at jeg bare nevner brunetter. Norge har mangelvare på pene og blonde kjendisjenter! Eller er det bare jeg som har oversett noen nå? ;p

Endret av sophiaM
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende utsagn

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

Linni

Aylar

Wenche Foss

• Liker 1
Skrevet

i tilfeldig rekkefølge velger jeg disse......selv om det er uendlig mange fler å velge mellom:-)

anne rimmen

marianne aulie

christina vukicevic

Gjest fireflies
Skrevet

Therese Johaug, Mira Craig og Line Victoria Husby er tre jordnære, pene og "vanlige" jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Vendela Kirsebom :hjerte:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Line V. Huseby ser jeg flere har nevnt. Er det hun fra Frokostquiz??

Jeg synes hun virker dum som en loff! Men det har kanskje noe med å gjøre at hele programmet i seg selv er litt lettere dumt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Line V. Huseby ser jeg flere har nevnt. Er det hun fra Frokostquiz??

Jeg synes hun virker dum som en loff! Men det har kanskje noe med å gjøre at hele programmet i seg selv er litt lettere dumt.

Hun kan da være dum som en loff (eller hjernedød for den sak) og likevel se fin ut.

Skrevet

Triana har jeg hatt en girl-crush på siden hun var med på midt i smørøyet!

Wenche Foss er så sykt karismatisk, vakker tvers igjennom at hun er min helt!

Jenny Skavlan har en sånn frekk, sexy ting over seg!¨

også er mammaen min verdens vakreste, men hun er jo ikke kjendis...hihi

AnonymBruker
Skrevet

Rachel Nordtømme, Triana og Ida Wulff (blogger).

Gjest Cosette
Skrevet

Wenche Foss er så sykt karismatisk, vakker tvers igjennom at hun er min helt!

Hun er jo død.

Gjest HunterLady
Skrevet

Hun kan da være dum som en loff (eller hjernedød for den sak) og likevel se fin ut.

Ikke for meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...