Gå til innhold

xperia x10 mini pro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kommer jeg på nett med telefonen min? Den har vært på reperasjon nå, og får det dermed ikke til. Husker det var noe slikt tull da den var ny. Da fikk jeg det til tilslutt, men nå har jeg helt glemt hvordan! Tenker ikke på wi-fi nett, men på mobil nettet, eller noe sånn..

Hvis det skulle være relevant: Har onecall abonnoment.

Såe.. Noen som kan hjelpe meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet skal denne typen mobil ha slike instillinger installert fra før, men det kan virke som oppsettet for internett har forsvunnet. Har dette skjedd må du legge inn nytt oppsett slik at det skal fungere (wap/internett). Jeg ville lest inne på deres hjemmesider for hvor du finner dette, eventuelt kontakte kundeservice. Noen operatører har automatiske oppsett, hos andre må man legge det inn manuelt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Mener du trådløst nett? Du kan jo komme deg på trådløse nettverk med mobilen, da går du på innstillinger --> trådløst og nettverk --> trådløsinnstillinger.

Skrevet

Mener du trådløst nett? Du kan jo komme deg på trådløse nettverk med mobilen, da går du på innstillinger --> trådløst og nettverk --> trådløsinnstillinger.

Hun skrev at det ikke gjelder trådløst eller wifi.

Skrevet

Hun skrev at det ikke gjelder trådløst eller wifi.

Ah, jeg som var litt rask på labben da jeg svarte :) Ser nå at ditt svar var bedre, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...