AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Hei! Jeg har søkt på en stilling som hvilende nattevakt ved en pleieinstitusjon, siden det er "hvilende" vil vel dette si at jeg ikke har særlige arb.oppgaver? Og dermed kanskje lavere lønn enn nattevakter som ikke kan legge seg å sove på jobb? Stillingskoden var 1141 nattevakt, mener jeg, og jeg har forsøkt google for å finne lønnstabell, men uten særlig hell Noen som vet hva lønna kan ligge på, som har en slik jobb selv eller kjennskap til denne type yrke? Blir takknemlig for alle svar og tips
Skravla Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 I statens personalhåndbok ser det ut til at stillingskode 1141 lønnes i ltr 19-42 alt etter ansiennitet og innplassering i alternativ.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 TS her! Tusen takk for svar Ser ut til at lønna kan variere en del da, så da får jeg heller spørre om jeg blir innkalt til intervju, (hvis ikke dette blir "frekt" )
Skravla Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 TS her! Tusen takk for svar Ser ut til at lønna kan variere en del da, så da får jeg heller spørre om jeg blir innkalt til intervju, (hvis ikke dette blir "frekt" ) Lønn varierer alltid. Det varierer ut fra om det er privat, kommunalt eller statlig og hva slags særavtaler som finnes. Det beste er å spørre under intervju.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå