Gå til innhold

Hvordan ta kontakt/vise interesse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Puh, får begynne helt på begynnelsen! Jeg hadde en kjæreste i fire år, som ble slutt veldig nettopp(men ikke helt offentlig ennå, men har vært slutt leeeeeenge i virkeligheten, er egentlig ufattelig komplisert :P).Mens jeg var sammen med han ble vi kjent med en fyr, som jeg hele tiden har følt en god kjemi med, og vi har småflørtet litt alltid. Denne typen har hele tiden spøkt med at han vil ha meg osv... Nå etter jeg ble singel ble jeg med han hjem to kvelder på rad.. Jeg kjenner ikke denne fyren kjempegodt, vi har liksom ingen kontakt på facebook eller mobil. Han er helt utrolig kjekk, veldig drømmemann for mange og veldig populær.. Jepp, har allerede fått en del jenter som hater meg :P

Men jeg er egentlig veldig interessert, men aaaaaner ikke hvordan jeg skal ta kontakt/vise interesse!!! Noen tips? Vil ikke virke desperat..

Tuuuuuusen takk for all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beklager å måtte si det, men det høres ut som han bruker deg.

Har du tenkt på den muligheten?

Endret av Steinar40
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er litt det jeg vil finne ut også. Gjør meg ingenting om det er det som har skjedd(for det kan ikke endres på), men da vet jeg ihvertfall at det ikke er sjangs :)

Skrevet

Ja, er litt det jeg vil finne ut også. Gjør meg ingenting om det er det som har skjedd(for det kan ikke endres på), men da vet jeg ihvertfall at det ikke er sjangs :)

Det er ikke så smart å la seg utnytte i lengden.

Gjest Jentehumor
Skrevet

Nei du har rett Steinar!

Om du husker meg fra et av innleggene på singelforumet, så var det nettopp det det ble til slutt.

Ble utnytta!

Du har mange kloke ord

Skrevet

Nei du har rett Steinar!

Om du husker meg fra et av innleggene på singelforumet, så var det nettopp det det ble til slutt.

Ble utnytta!

Du har mange kloke ord

Ja, det er ikke moro å bli utnyttet. Jeg vet akkurat åssen det føles.

Det finnes noen enkle tommelfingerregler, tenker jeg:

1. Man skal aldri tro på alt man hører.

2. Man må sette egne grenser.

3. Man må høre på magefølelsen så tidlig som mulig.

Klarer man å følge disse så kommer man langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...