Gå til innhold

Bli kjent med andre partyglade i utlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 17 år og "må" reise på ferie med familien min enda ett år. Ingenting i veien med det, stortrives med dem, men ønsker nå for første gang på ferie med dem å feste litt(ikke med dem, selvfølgelig). Skal til en storby i Sør-Europa, og tror utelivet er ganske bra der. MEN, jeg har så slettes ikke lyst til å dra på nattklubber(om jeg kommer inn da, he he) alene, så what to do? Har erfart tidligere at mange(spesielt gutter..) tar kontakt i utlandet(som oftest turister selv), men det er jo ingen garanti for dette hvert år.. Så hvordan komme i kontakt med noen jeg kan feste litt sammen med? Jeg er ikke en typisk jente som stopper opp ukjente og spør om de vil være med ut, liksom.. :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*dytte*

Gjest padawan
Skrevet

vanligvis er det ikke noe problem å bli kjent med folk på café eller andre offentlige steder. ta kontakt og start med å snakke om reising.

Skrevet

Vær forsiktig, da. Å feste alene med tilfeldige folk i fremmede land kan gå veldig galt.

• Liker 1
Skrevet

Når en sytten år gammel jente sitter alene på en cafe eller en plass og drikker tar det ikke mange minuttene før de første beilerne kommer. Og er jenta eventyrlysten og spenningsøkende og vil gjøre "voksenlek", tar det kanskje bare sekunder før de første kommer.

Gjest padawan
Skrevet

ja.. kan være greit å ha litt i bakhodet som jente. spes når en fester med fremmede gutter..

Skrevet

Vær forsiktig, da. Å feste alene med tilfeldige folk i fremmede land kan gå veldig galt.

Det er jo litt av spenningen..!

Skrevet

Det er jo litt av spenningen..!

Spennende er det sikkert, men det er fremdeles ikke kult om det hele skjærer seg og hun blir voldtatt for eksempel. Hun bør være klar over risken hun tar, og hun er tross alt bare 17.

Skrevet

Tror ikke hun er ute etter å bli voldtatt. Kan være at hun er ute etter sex derimot! og det får man lett i utlandet. Spesielt om man er ungjente første gang utenlands.

Det var noen engelske jenter jeg leste om som klarte og ha over tyve sexpartnere på en fjortendagers tur!

Gjest padawan
Skrevet

er det egentlig et mål i seg selv å ha over 20 sexpartnere på 14 dager?

Skrevet

Tror ikke hun er ute etter å bli voldtatt. Kan være at hun er ute etter sex derimot! og det får man lett i utlandet. Spesielt om man er ungjente første gang utenlands.

Det var noen engelske jenter jeg leste om som klarte og ha over tyve sexpartnere på en fjortendagers tur!

Jeg tror nok ikke hun er ute etter det jeg heller, men det betyr ikke at det ikke kan skje, selv om hun i utgangspunktet er ute etter sex.

Det er vel egentlig ganske lett å få sexpartnere uansett hvor du er, så lenge du har lave nok standarer.

Skrevet

Jojo. Kanskje engelske jenter er hakket værre enn norske jenter på ferie. Når en jente knuller i syden så kaller hun det et eventyr og det forteller jo litt. Det er jo bare på lek.

Og en jente som vil drikke og ha det gøy, - det ligger jo litt i kortene hva hun søker etter når hun vil møte fremmede gutter og party. Ingen kjenner henne jo der nede, så alt som skjer blir det kun hun som får vite om, og det er jo fordelen med å være uskikkelig.

Skrevet

er det egentlig et mål i seg selv å ha over 20 sexpartnere på 14 dager?

Nei selvsagt ikke, men det er ikke jeg som vil dra til syden for å drikke og møte fremmede man kan ha det gøy med. Og skape minner som kun bli mellom dem.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Haha, jeg er veldig forsiktig av meg, og er litt skeptisk til hvem jeg legger meg ut med. Jeg har ikke som mål å "leke" med flest mulig, faktisk ingen, men skulle jeg møte en veeeeeeldig sjarmerende gutt som virket grei, så kanskje...he he he. Neida, men jeg finnes ikke løsaktig. :) Vil bare ha det kjempegøy og bli kjent med andre mennesker, men tenker det kanskje blir litt teit å dra til et sted ALENE.. Hahah:p

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...