Lista Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Jeg trenger en kommode som gjerne skal være akkurat 75 cm bred. Dette ser ut til å være svært vanskelig å finne, ihvertfall en som er fin å se på, uten at den koster 5000. Det skal passe i en "nisje" jeg har i gangen og finner ikke den perfekte.. Tenkte derfor å lage en egen kommode. Noen som har erfaring med å lage egne møbler? Ble det bra? Setter pris på alle tips og råd!
solsolsol Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jeg ville bygd noe annet enn en kommode Jeg elsker gamle møbler og hjemmesnekring, men det eneste som virkelig er verdt å kjøpe nytt av er kommoder. Med mindre du får kjøpt sånn rullesystem et eller annet sted (kanskje kjøpe noe billig og skru skinnene av, for så å skru på den du bygger?) Godt mulig du får det til altså, men å bygge skap/hylle er veldig mye lettere
Lista Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 Takk for at du tok deg tid til å svare Men jeg skjønner ikke helt vitsen med å svare når du ikke kan gi meg noe som er relevant for det jeg lurer på
Gjest Best Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Svaret til solsolsol er relevant, han sier det er vanskelig om du ikke har skinnesett. Er ikke noe mer irriterende enn skuffer som ikke går lett. Dessuten så drog solsolsol opp igjen tråden din, og derfor er det mulig du får svar fra noen som virkelig kan kommode-bygging Good luck! Edit: solsolsol er en han og ikke en hun;) Endret 3. mai 2011 av Best
Lista Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2011 Det er fullt mulig å kjøpe løse skinnesett, det er jo ikke akkurat det som er problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå