Gå til innhold

Kondomer!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Etter flere års fraværende sexlyst (forbaskede p-piller) er den endelig på tur tilbake :gjeiper:

Men ettersom p-pillene er forvist, må vi se på utvalget av kondomer, og da lurte jeg på om dere vil anbefale spesielle merker osv? Er det noen som ikke faller i smak? Jeg kunne for eksempel tenkt meg å prøve noen med smak, men er det store sjanser for at gutten kan reagere allergisk på dette?

...huff, vet det er dumme spørsmål, men jeg er heeelt ny på dette med kondomer... :sjenert:

Blir takknemlig for svar :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spør for å være sikker (da jeg misliker kondomer), prøvd flere forskjellige merker p-piller? Damen min slet med det samme da hun gikk på Microgynon, men ble merkbart bedre da hun skiftet.

Dersom det ikke er alternativ støtter jeg forslaget over.

AnonymBruker
Skrevet

Bare spør for å være sikker (da jeg misliker kondomer), prøvd flere forskjellige merker p-piller? Damen min slet med det samme da hun gikk på Microgynon, men ble merkbart bedre da hun skiftet.

Dersom det ikke er alternativ støtter jeg forslaget over.

Har prøvd Yasmin, Marvelon og Loette + p-stav. Var veldig fornøyd med Yasmin helt til hormonene tok litt overhånd (superømme pupper bl a).

Takk for svar begge to! :jepp: ...uten å bli for grisete; gleder meg jo til et deilig sexliv igjen...

Skrevet (endret)

http://gratiskondomer.no/

Du kan jo teste disse, de er jo gratis så du har ingenting å tape på det :)

Vi bruker disse, og er fornøyd. Merker ikke noe særlig til de.

(Du kan bestille mange ganger forresten, men vet ikke om det går å bestille flere ganger på samme dag med samme navn/mail.)

Edit: Så nå at man kan bestille en gang per 14. dag. Du får da en 20 kondomer ca. Så kan jo partneren din bestille også ;)

Endret av Lumos
Skrevet

Har prøvd Yasmin, Marvelon og Loette + p-stav. Var veldig fornøyd med Yasmin helt til hormonene tok litt overhånd (superømme pupper bl a).

Takk for svar begge to! :jepp: ...uten å bli for grisete; gleder meg jo til et deilig sexliv igjen...

Vært innom en del da. Mange forskjellige merker har jo akkurat like høy andel virkestoffer, så vanskelig å vurdere hvor stor andel av markede en har prøvd dessverre. Vi (damen min i praksis altså) er ganske fornøyd med Mercilon, ingen merkbare bieffekter unntatt svakt nedsatt sexlyst, mer regelmessig mensensyklus og vesentlig svakere mensensmerter.

Værsågod! Det er jo lett å forstå, det er jo ganske fundamentalt i vår eksistens å søke det, så ingen grunn til sjenanse ^^

Skrevet

Kan man kjøpe Skins kondomer på apoteket, kondomeriet eller andre butikker?

Skrevet

Kjøpte en 12-pakning nå, og det ble 85 norske kroner inkludert frakt. Ble dyrere frakt om man skulle bestille flere pakker...

Gjest padawan
Skrevet

http://gratiskondomer.no/

Du kan jo teste disse, de er jo gratis så du har ingenting å tape på det :)

hvor lang leveringstid er det egentlig her? prøvde å bestille for noe som føltes som en evighet siden uten at de har kommet.

Skrevet

Husker ikke hvor lang tid det tok eksakt, men tror iallfall det var en uke.

Gjest padawan
Skrevet

haha. så nå jeg hadde glemt å trykke på linken i bekreftelsesmailen. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...