Malou Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 HER (Det tar litt lang tid før hele siden er lastet ned) Mine kunnskaper om Afrika er særdeles mangelfulle... Jennifer
Gjest care Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 tror ikke jeg skal ta testen for å sjekke dette... :blunke:
ivanka Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 øh. gadd bare å ta europa. bomma på moldova. tror det står ok til med geografikunnskapene mine. håper det ihvertfall, siden jeg tross alt driver med geografi på heltid.
Silfen Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Hva er det meningen man skal gjøre? Får kun opp et kart som det ikke skjer noe med.
Malou Skrevet 5. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2003 Stjernefisken, Jeg får opp Europakartet på venstre side og selve quizzen på høyre side. Første spørsmål er Where is Italy? Så klikker på med musen på kartet til venstre der du mener Italia er. I result feltet får du så vite om du har rett. Du har 3 forsøk på å finne hvert land. Når du har svart riktig trykker du på Next Qstn knappen. Jennifer
Ingeborg Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Får ikke opp noen spørsmål jeg. Ikke jeg heller
Gjest Starya Skrevet 5. november 2003 #8 Skrevet 5. november 2003 Trodde ikke jeg heller fikk opp spm, men de kom etter en god stund.
chimp Skrevet 5. november 2003 #9 Skrevet 5. november 2003 Europa-testen fikk jeg full pott på! Har ikke prøvd de andre enda.......
Gjest Starya Skrevet 5. november 2003 #10 Skrevet 5. november 2003 Jeg droppet hele greia ganske kjapt for å ikke miste all selvtillit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå