AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Hei! Håper noen har erfaring med roaccutan og kan hjelpe meg. Nå har jeg slitt med uren hud i "alle år" og er DRITTLEI. Fikk påvist mild pcos og antar kanksje det er forklaringen til problemhuden min. Huden er ikke kjempefæl,men masse "småhull",småkviser i panne og kinn+hudormer og noen "vanlige" kviser som blir betent. Drev på med syre beh. kjøpt fra nett før jeg fikk greie på pcos, og nå er jeg i tvil på om den har noe for seg; om huden min rett og slett ikke kan fikses fra utsiden(?) Lest litt om disse roaccutankurene og blir litt skremt må jeg innrømme! Samtidig er jeg så ekstremt sliten og lei av å plages med huden min..Nå kommer jo faen meg RYNKENE også!!!! Lurer på: Har roaccutan noen effekt når jeg har pcos, siden jeg altså har krøll med hormoner? Og, siden huden min ikke er av de verste; går det an å få en mildere/kortere kur? Vil en event effekt være varig? Skal bestile legetime en av dagene ifht dette. Vet at jeg kan få p-piller,men av ulike grunner vil jeg gjerne unngå det. Håper det er noen med erfaring/kunnskap om dette an hjelpe meg! Er ambivalent ifht å be om en slik kur...Vil gjerne vite mest mulig om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå