Gå til innhold

Åpning av klesbutikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Jeg skal åpne en klesbutikk for jenter og ønsker derfor litt tips til selve åpningsdagen. Alkohol kan ikke serveres så det må utelukkes og butikken skal åpnes inne på et senter. Kom med tips om dere har noen:):)

Ønsker en åpning som blir lagt merke til.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal åpne en klesbutikk for jenter og ønsker derfor litt tips til selve åpningsdagen. Alkohol kan ikke serveres så det må utelukkes og butikken skal åpnes inne på et senter. Kom med tips om dere har noen:):)

Ønsker en åpning som blir lagt merke til.

Gi gode rabattkort til kundene, slik kommer de tilbake.

Gi tilbudsark. Uke en tilbud på genser.Uke to tilbud på bukse.(med bilder)

Server drikke i høye glass,og salte kjeks. Eplemost er et godt alternativ til alkohol.

50% til de første 10 kundene

AnonymBruker
Skrevet

goodiebags med bra innhold til de 50 første? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar fra dere begge:) bare kom med forslag:):)

Skrevet

Hvilken aldersgruppe er disse klærene for?

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken aldersgruppe er disse klærene for?

15-25

Skrevet

50% på hele butikken på åpningsdagen?

Ta to, betal for 1?

AnonymBruker
Skrevet

Studentrabatt!

AnonymBruker
Skrevet

Servering av drikke, goodiebags, rabatter o.l. kan gjøre "det lille ekstra", men pass nå på at dere har nok personell til å rydde unna i butikk og prøverøm, få fortgang i kassa og hjelpe kundene ute i butikken.

Jeg ville heller vært raus på stempling av bonuskort (hvis dere skal ha en slik ordning) enn rabatter. Eventuelt kunne man sendt med et verdikort på X antall kroner som kan benyttes ved neste kjøp? :) (da kan dere kontrollere hvor mye "rabatt" dere ønsker å gi ut, ved at f.eks. kun de første 150 får de?) Begge løsninger kan bidra til at flere kommer tilbake!

Kanskje et knallgodt lokketilbud, som dere aventerer på forhånd? Vi hadde et slikt tilbud når jeg var med på åpning av ny butikk, vi hadde fått en kjempe god avtale på stilongs av leverandøren, og kunne derfor selge ekstremt billig. Det var vanvittig mange som kom pga det veldig lokkende tilbudet, men som endte opp med å kjøpe mer i tillegg "når de først var der". (Vi gikk forøvrig fortere tom for tilbudsvaren enn vi hadde regnet med, og da ga det motsatt effekt. Så pass isåfall på å ha nok!)

Lykke til med åpningen! Når er det forresten? :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar. åpningen blir om en uke. fortsett med tips om dere har:):):)

Skrevet

what kinf of product do you want to sell?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...