AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Hvorfor får jeg ikke skrevet noe i temaet: samliv og relasjoner hos diskusjon.no? Jeg er logget inn, men registrerte meg i dag da, kanskje det har noe å si? Da jeg registrerte meg sto det at jeg nå skulle fått en mail, den har jeg ikke fått, men jeg har likevel klart å logge meg inn...
Zzyzx Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Sjekk spam-folderen din. Du må klikke på aktiveringslenken i den mailen for å få skrevet noe. Logge inn er ikke noe problem. Og hvis du sjekker på diskusjon, så har de sikkert en amiladresse til en administrator som kan hjelpe deg.
Gjest padawan Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 ut i fra det du skriver så virkier det som kontoen din ikke har blitt aktivisert. hadde du vist hvem du er kunne jeg sendt deg mailadressen du kan henvende deg til depå.
DBM Skrevet 26. april 2011 #4 Skrevet 26. april 2011 ut i fra det du skriver så virkier det som kontoen din ikke har blitt aktivisert. hadde du vist hvem du er kunne jeg sendt deg mailadressen du kan henvende deg til depå. Den kan du ikke legge ut her?
Gjest padawan Skrevet 26. april 2011 #5 Skrevet 26. april 2011 spambots pleier regelmessig å søkt gjennom forum som dette. legger jeg ut mailadressen er det større sjans for at den adressen blir spammet ned.... så nei, den adressen legger jeg ikke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå