Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

De gangene jeg har bestilt fra Lookfantastic, har det tatt ca 3-4 dager før jeg har hatt varene i postkassen. Men ikke denne gangen. For ca 8 dager siden bestilte jeg påfyll av Intensive Moisture Balance, og har enda ikke sett noe til pakken. Muligens har den blitt stoppet av tollen.

Hvis jeg må fortolle, hvor lang tid tar det før jeg har varene? Sist en pakke ble stoppet, tok det over seks uker før jeg fikk pakken, selv om jeg betalte alt av avgifter og gjorde akkurat som jeg fikk beskjed om. Posten hadde sittet på pakken hele tiden.

Men jeg TRENGER denne kremen, og det føles dumt å løpe og kjøpe en annen krem mens jeg venter. Den alternative kremen jeg vil ha, er nemlig en vidunderkrem fra Shiseido til nette 625,-....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toll kan fort ta ei stund, men ring og hør - det er det beste rådet. Jeg har også pleid å få varene mine kjempefort fra Lokkfantastic, men denne gangen har jeg ikke fått dem og det har gått 6 dager :o

Pleier å være i kassa mi tredje dagen...

Suz - kanskje også fortollet :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

Vi har TAPT mot overmakten :(

jeg har derfor to valg: ett kjedelig (å lete gjennom pappeskene som inneholder sakene mine, og se om favorittkremen dukker opp. Det er fortsatt nok til over en ukes bruk i krukka.) og ett mer interessant å ikke gidde letingen, og heller stikke til byen og kjøpe ny favorittkrem (dyrt).

Gjest Angela75
Skrevet

Interessant, jeg bestilte tirs. 28.10 (på kvelden) Dermalogica Active Moist. Har bestilt derfra tidligere, og da har det tatt 3-4 dager. Har fortsatt ikke sett pakken min (sjekket posten i sted, fortsatt ingen pakke fra lookfantastic.) Beløpet ble trukket fra kontoen min 29.10. Skulle også ha bestilt shampo og balsam derfra, men tør ikke før jeg har fått denne pakken jeg venter på.

Mystiske greier.....

Skrevet

Kanskje det er et toll-røkk fra myndighetene... Ufff... sånt gjør meg SUR!!! Jeg har ikke kjøpt for over 200 kroner heller! INgen grunn til å sjekke meg da!!! :evil:

Suz - vil ha hårstyling :(

Skrevet

Ja det ser ut som om tollarne har seg et raid.

hver gang jeg har bestilt fra lookfantastic har det bare tatt 3-4 dg.

Bestilte Active Moist for 10 dg siden og har ennå ikke fått den.

Derfor bestilte jeg ny idag,jeg bare må ha den så jeg håper den kommer fortere.DEn andre bestillingen dukker vell opp ,så da har jeg Active Moist

en stund.

Skrevet

Men jeg er så blakk nå :cry: Har ikke råd til å kjøpe dobbelt opp...

Faderrullan så irriterende!!! :sinna:

Finne telefonkatalogen og lete opp tollmyndighetene... *frese*

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg fikk pakken min i dag :) I tillegg fikk jeg en pakke med en lipliner jeg hadde bestilt fra Strawberrynet. På sistnevnte stod det at den hadde vært til tollbehandling, så det er nok sant at myndighetene er ekstra påpasselige med pakker fra Strawberry.

Skrevet

Gudsjelov! Da er det kanskje håp for at jeg får min i løpet av uka da... *puster lettet ut*

Krysser fingrene for at min kommer i dag... :o

Skrevet

Min pakke kom også i dag,og jeg som bestilte ny Active Moist.

Den kan dattera mi få.

Jeg fikk også 2 stk Redken undone,hvordan i allverden åpner man den.

Pakken tok 10 dager,og den var ikke åpnet.

Skrevet

Jeg for fortsette å vente i spenning. Utrolig hvor utålmodig man blir når man venter noe i posten! :o

Skrevet

Ikke fått i dag jeg heller...Tomorrw, tomorrow... :-?

Skrevet
Jeg fikk også 2 stk Redken undone,hvordan i allverden åpner man den.

He-he! Jeg grublet også en stund på det :oops:

Ta av lokket, sett boksen på et flatt underlag, trykk toppen ned med to fingre og produktet kommer magisk tytende opp av et lite usynlig hull midt på. Du må kanskje trykke flere ganger til å begynne med. (Tror forresten dette står på boksen ..)

Skrevet

Ja Ja, slik går når man ikke har brillene på .

Tenker på Redken undone.HE He

Skrevet

Suzy??? Fått noe? Var pakken stoppa i tollen?

Skrevet

Fikk på fredag og alt var vel :ler:

Hadde ikke blitt stoppet noe sted... Aner ikke hvorfor det plutselig tok lenger tid enn før - det er jo ikke avskrekkende lenge å få pakka ei drøy uke etter bestilling heller, men det tok bare uvant mye tid... :roll:

Suz :wink:

Skrevet

Jeg fikk pakke idag, syv dager etter jeg bestilte!! :D

Skrevet

Ok. Da kan jeg ta sjansen på å bestille.

Kanskje det er juleposten som allerede forsinker? Hm..næ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...