Gjest Canis lupus Skrevet 26. april 2011 #1 Skrevet 26. april 2011 Tips til en god fuktighetskrem til tørre legger med en tatovering på?
trudelu Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 The Body Shop har en serie med Hemp-produkter som funker skikkelig bra! De er designet for ekstra tørr hud
Gjest Canis lupus Skrevet 28. april 2011 #3 Skrevet 28. april 2011 Glemte å si ifra at det ikke kan være noe lukt på den. Er allergisk mot jordbær, sitron osv på kroppen, og de fleste med "dufter" har dette i seg. Har den det i seg? Den må være ganske rein.
fruBeist Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 Hempkremene lukter vel... hemp? Vet ikke om jeg skal si det er en ren lukt på den, men det lukter i alle fall ikke kunstig frukt. Synes den lukter godt jeg. Eller så er jo apotekets A-creme behagelig.
trudelu Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 neei jeg er allergisk mot alt sånt selv + parfyme, så den er min reddende engel i enhver situasjon ingenting allergifremkallende der overhodet altså.
Gjest Iah Skrevet 29. april 2011 #6 Skrevet 29. april 2011 Jeg kjøpte en krem på apoteket som har gjort underverker for mine tørre legger og føtter. Eucerin - Repair Lotion 10% Karbamid, heter den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå