Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp jeg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det siste halvåret gått ned 4-5 kg og nå er jeg for tynn. Ser meg i speilet i undertøy og grøsser. Alt for tynne lår og armer. Æsj! Finnes ikke noe sexy med det og vil ha litt mer former. Men jeg aner ikke hva jeg bør spise og hvor mye. Eller åssen styrke trening bør jeg trene? Hva er best?`Jeg er veldig grønn på dette. Kanskje det er derfor jeg går ned i vekt enn opp?? Er lei av å være så tynn :tristbla:

Håper noen kan hjelpe meg.

Dette er forresten hva jeg spiser på dag. Som regel.

Frokost: 2 knekkebrød med skinke

lunch: omelett med ost,skinke, tomat, løk, paprika og selleri.

middag: litt forskjellig men som regel laks og grønnsaker eller kjøtt og grønnsaker. (ris, poteter og slike ting kan jeg ikke spise pga jeg blir så oppblåst)

kveldsmat: knekkebrød da å. Med skinke eller makrell i tomat. Jeg spiser knekkebrød pga brød blir jeg skikkelig oppblåst av.

Mellommåltider er enten nøtter eller frukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger mer fett i kosten din. Bytt ut skinkepålegget med fet fisk, nøttepålegg, eller ost

Prøv og spise alternative ting til ris og poteter, som f.eks quinoa.

Spis avokado, og ta rikelig tilskudd av omega 3

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger mer fett i kosten din. Bytt ut skinkepålegget med fet fisk, nøttepålegg, eller ost

Åssent pålegg er fet fisk? Nå høres jeg kanskje dum ut men :sjenert: Jeg har laktoseintoleranse så ost spiser jeg ikke.

Skrevet

Det er viktig at vekten din øker i form av muskler og da skal du være i fysisk aktivitet, spise variert og du skal ha et sunt kosthold.

Spis grove kornprodukter, Meieriprodukter, kjøttprodukter, frukt og grønt og mye fisk.

Se etter minst mulig sukker i alle produkter du kjøper.

Skrevet

Åssent pålegg er fet fisk? Nå høres jeg kanskje dum ut men :sjenert: Jeg har laktoseintoleranse så ost spiser jeg ikke.

Du skrev jo at du spiser omelegg med ost til lunch?

Makrell i tomat, laks/ørret, er pålegg med masse fint fett. Avokado er som sagt svært gunstig, mye kalorier og godt med sunt fett.

AnonymBruker
Skrevet

Får man forresten kjøpt quinoa i en vanlig matbutikk?

Gjest SnakeOil
Skrevet (endret)

Makrell i tomat.

Digg på nybakt brød, eller på knekkebrød.

Generelt spiser TS for lite og for magert antakelig, ikke så rart hun forblir tynn.

En hestekur kan jo bestå av sjokolade, is, marsipan og masse sukkerholdig brus...da har iallefall de fleste av oss en tendens til å legge på oss :(

Endret av SnakeOil
Skrevet

Makrell i tomat og laks :)

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes et utall slike tråder.

SPIS MER.

Skrevet

Får man forresten kjøpt quinoa i en vanlig matbutikk?

Meny-butikkene har det stort sett ihvertfall, noen større ICA butikker også.

Skrevet

Makrell i tomat.

Digg på nybakt brød, eller på knekkebrød.

Generelt spiser TS for lite og for magert antakelig, ikke så rart hun forblir tynn.

En hestekur kan jo bestå av sjokolade, is, marsipan og masse sukkerholdig brus...da har iallefall de fleste av oss en tendens til å legge på oss :(

:sjokkert:

TS vil legge på seg, ikke være usunn og få dårlig helse.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes et utall slike tråder.

SPIS MER.

Jada, samme som man sier til overvektige? SPIS MINDERE.

Det er ikke like lett for alle hele tiden skjønner du.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...