Gå til innhold

Skadet katt!

Anbefalte innlegg

Gjest adinterim
Skrevet

Katten min kom inn skadet i kveld rundt tolv-tiden. Jegvar ikke tilstede da, men de som var det sier den haltet når den kom inn og lot seg stryke fram til hunden i huset kom og skremte den. Nå får vi stryke henne på hodet, men ikke nerme oss rumpa/bakfoten som er skadet. Hun er bare 10 måneder ca, og bruker vanligvis ikke være ute... Hun er bra lita i forhold til nabokattene så kan hende hun har vært i slosskamp.

Jeg skal ta henne til dyrelegen i morgen tidlig så fort de åpner, men er så redd jeg ikke gjør nok akkurat nå for henne. Hun ligger bare under sofaen i kjellerstua, hvor det er støvete og kaldt... Når jeg snakker til henne mjauer hun med en hes stemme, minner mer om fresing egentlig.

Jeg har også mat og vann stående, men er det noe mer jeg kan gjøre i mellomtiden? :tristbla: :tristbla: :tristbla: Er sååå redd for henne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo få tak i henne uansett hvis du skal til dyrlegen med henne i morgen (dag) tidlig, så du bør jo prøve å lokke henne fram fra der hun ligger, og deretter få henne til et varmere sted. Punkt èn i første omgang er at hun ikke må fryse!

Skrevet

Hvordan gikk det med pus?

Skrevet

Huff da, hørtes ikke bra ut.. Hvordan gikk det? Er så frustrerende når man ikke får hjulpet der og da :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...