Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to forhold bak meg med danske menn har jeg til min store forskrekkelse funnet ut at jeg føler jeg ikke passer så godt med norske menn lenger. Ikke at det er noe i veien med norske menn, men av en eller annen grunn tiltrekkes jeg mest av danske menn og den "væremåten" de har.

Men hvor i all verden skal jeg treffe danske menn i 20-30 åra, her i Norge?? Mine to tidligere forhold har oppstått gjennom felles venner, men hvor skal jeg finne en på egen hånd? Finnes det noen nettdating-sider som er "internasjonale"?? Kan jo liksom ikke stille meg opp på byggeplasser i håp om at det tilfeldigvis er en singel, dansk, snekker, der... :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

:skratte:

Unnskyld at jeg ler men jeg sliter litt med logikken din. Du føler at du ikke passer så godt med norske menn men du tiltrekkes av danske menn? Og der er framtida mener du, selv etter at du har forsøkt, og ikke lykkes helt, med to dansker (så langt?)

For meg virker det litt prematurt å velge/søke partner med basis i hjemland men det er kanskje språket som er greia, hva vet jeg??

• Liker 1
Skrevet

Kan spørre samboeren om han kjenner en passende single kar, jeg? =P

AnonymBruker
Skrevet

Kan spørre samboeren om han kjenner en passende single kar, jeg? =P

Jeg også!! (Ikke spørre samboeren (for en sånn én mangler jeg), men jeg kan sende en passende danske opp med første båt til Norge! :D)

Skrevet

Etter to forhold bak meg med danske menn har jeg til min store forskrekkelse funnet ut at jeg føler jeg ikke passer så godt med norske menn lenger. Ikke at det er noe i veien med norske menn, men av en eller annen grunn tiltrekkes jeg mest av danske menn og den "væremåten" de har.

Men hvor i all verden skal jeg treffe danske menn i 20-30 åra, her i Norge?? Mine to tidligere forhold har oppstått gjennom felles venner, men hvor skal jeg finne en på egen hånd? Finnes det noen nettdating-sider som er "internasjonale"?? Kan jo liksom ikke stille meg opp på byggeplasser i håp om at det tilfeldigvis er en singel, dansk, snekker, der... :gjeiper:

Hvis målet er å finne seg en dansk mann er det ikke noe bedre sted å dra enn til Danmark. Det er der du finner de aller fleste av dem.

• Liker 1
Skrevet

Cuckold har nok rett... =P

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Ta deg en tur med danskebåten da vel :) Dansker er sjarmerende men jeg klarer ikke det språket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en tur med danskebåten da vel :) Dansker er sjarmerende men jeg klarer ikke det språket.

Det danske språk er jo bare sjarmerende! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...