Isiselin Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Hvor lenge før en skal på brudekjoleprøving hos brudesalonger bør man bestille time? *undrer og funderer*
Drew Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 De fleste jeg har vært innom har det faktisk gått greit å prøve samme dag. PS. jeg har ikke vært i Oslo.
Isiselin Skrevet 5. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2003 De fleste jeg har vært innom har det faktisk gått greit å prøve samme dag. PS. jeg har ikke vært i Oslo. Ikke jeg heller... Blir vel i Trondheim eller i Trondheimsområdet, tenker jeg. :-)
Drew Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Trondheim er jo en stor by. (I mine øyne..) Så jeg ville nok tatt en ringerunde og sjekket. :D M.a.o. ikke hør på meg som sier: "Det går så greit att..."
jea Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Jeg har aldri ringt å fått prøve time,bare dratt og prøvd jeg..I oslo
Gjest MrsL Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Hei Jeg var bare på en brudebutikk og dit ringte jeg i forveien. Det var fordi jeg fikk besøk av min forlover og måtte være sikker på at jeg fikk komme mens hun var her. Du kan dra rundt i butikkene og se, men skal du prøve er det lurt å bestille tid. Har betjeningen noen andre der som prøver er det ikke sikkert de kan gi deg sin oppmerksomhet 110% og det vil du vel når du skal prøve? Regner ikke med at du må bestille noe lang tid i forveien. Jeg bestilte ca. en uke før. Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå