AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #1 Del Skrevet 25. april 2011 Kjæresten min må skaffe seg en dress. Dette har jeg mast om nå en god stund. Har endelig fått han til å bli med på shopping i nærmeste framtid. Men så kom jeg på at jeg ikke vet hvor vi skal gå hen.. Jeg har ikke måttet mast på menn jeg har vert sammen med før, de styrte garderoben sin selv, og gjorde da også mesteparten av innkjøpene selv. Denne fyren må jeg derimot dra etter ørene. Uansett. Hvor finnes det fine dresser til mellom 1000 og 2000? Er det en grei pris for en dress? Guud, jeg er så lost! Jeg tenker jo med en gang Dressmann, men det må da finnes flere alternativer? H&M..? Jeg må være litt prisbevisst, siden det er begrenset hva jeg kan overtale ham til å bruke på dette her.. Jeg vil heller ikke bestille over nett, siden dressen skal brukes om ikke så lenge, og det er litt krise om den ikke passer. Hadde satt pris på litt hjelp her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 25. april 2011 #2 Del Skrevet 25. april 2011 sjekk Zara, Dressmann og H&M. jeg kan ikke huske å ha sett hele dresser hos H&M så jeg tror Zara og Dressmann er de heteste alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 25. april 2011 #3 Del Skrevet 25. april 2011 Dressmann absolutt. Der får du god hjelp til å finne riktig dress og dressene har god kvalitet i forhold til pris. De holder seg veldig bra iforhold til dresser fra andre kjedebutikker synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #4 Del Skrevet 25. april 2011 Dresser fra Dressmann kan man se på lang vei pga dårlig passform, så jeg hadde unngått det hvis mulig. Jeg ville heller gått til Zara eller Massimo Dutti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mac84 Skrevet 25. april 2011 #5 Del Skrevet 25. april 2011 Dressmann ville jeg unngått pga dårlig passform, pluss at dressene ofte ser billige ut...Dra heller på Volt - her fikk typen min kjøpt seg dress, skjorte og slips for 2000 kroner. Mulig det kun var en julekampanje de hadde, men er uansett verdt å betale litt ekstra for en dress som sitter godt og som man kan ha i noen år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #6 Del Skrevet 25. april 2011 Dressmann ville jeg unngått pga dårlig passform, pluss at dressene ofte ser billige ut...Dra heller på Volt - her fikk typen min kjøpt seg dress, skjorte og slips for 2000 kroner. Mulig det kun var en julekampanje de hadde, men er uansett verdt å betale litt ekstra for en dress som sitter godt og som man kan ha i noen år TS her.. Jeg har også de oppfatningen av Dressmann-klær, men jeg lurte på om det bare var en fiks idé jeg hadde. Ser nå at det kanskje hadde vert lurt å presisere at vi holder til i Bergen. Dvs. ingen Zara, men Volt vet jeg ikke om vi har. Jeg er 100% for å legge ut en fin sum og få en lekker dress som sitter som et skudd, men dette er kjæresten min som skal finansiere så utvalget begrenser seg jo litt. Han mangler uforståelig nok den store graden av entusiasme.. Tusen takk for tips folkens, de kommer godt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 25. april 2011 #7 Del Skrevet 25. april 2011 Moods of Norway Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 25. april 2011 #8 Del Skrevet 25. april 2011 Dressene fra Dressmann passer i alle fall ikke kroppen til min mann - henger som en sekk med plass til 5 av han inni om den sitter godt over skuldrene f.eks. I tillegg synes jeg de ser litt kjipe ut, unntatt de som koster litt, men da kan man like gjerne få en annen (og penere?) dress til samme pris et annet sted. Stemmer også nei for Moods. Synes nesten alt derfra er så glorete og harry. Ville nok tatt en tur innom forskjellige butikker som selger litt kvalitet for menn og sett om dere finner en som sitter og passer lommeboka. Skal ut på samme jakten selv nå, så har egentlig ingen tips til spesifikke butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolf Skrevet 26. april 2011 #9 Del Skrevet 26. april 2011 Moods har og selger mest sorte og grå dresser. De fargerike dressene selges i mindre tall. Men hvis dette går på pris så er moods ute lukket. Dress til 1000-2000, da er det bare Dressmann. Om du vil kjøpe en dress som holder seg i lengere tid, så legger du til 1000-1500,- så har han dress i mange år frem over. Sort går til både sorg og glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilliVanilli Skrevet 26. april 2011 #10 Del Skrevet 26. april 2011 4men eller VIC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 26. april 2011 #11 Del Skrevet 26. april 2011 Henger meg på her for typen min må også ha en ny dress;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolf Skrevet 26. april 2011 #12 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Heller 4men enn VIC. Det er en butikk i Bergen som heter Frislid. den ligger i strandgata, det er lokalene til Olsen&Nikolaisen. Endret 26. april 2011 av Wolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 26. april 2011 #13 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) VIC, Sand, Tiger of Sweden er merker å se etter hvis du må tenke litt på pris. Her finner du en oversikt over butikker i Bergen: http://www.gulesider.no/finn:herrekl%C3%A6r+bergen Se etter voksen betjening med målebånd og kunnskap. Når det gjelder dress er passform alt og da går du ikke på Dressmann. Endret 26. april 2011 av Antoinette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #14 Del Skrevet 27. april 2011 Min samboer har en "partydress" fra HM som sitter veldig fint. Kostet heller ikke noe særlig og trenger derfor ikke å passe på den. Brukes derfor til mindre staselige anledninger hvor det gjerne blir litt fyll og fanteri Vet ikke om HM har dresser akkurat for øyeblikket da. Ellers har han en finere fra Tiger (kjøpt på Retro i Bergen) som brukes til bryllup o.l. Liker ikke dressene fra Dressmann, men det er vel fordi typen min ikke har den kroppsfasongen (han er smal og 178cm). Siden dere har et budsjett så vet jeg ikke helt hvilke butikker som er aktuelle for dere (er ikke helt oppdatert på prisene på akkurat dresser rundt omkring), men noen forslag fra meg: Retro Scabal Vincci Hans H Ricco Vero Match HM Selected Brandstad De første butikkene er vel en del dyrere enn det dere har tenkt å bruke, men er kanskje verdt en titt uansett. Kan være heldig å finne en på tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå