Gå til innhold

Hun stakk av tidlig morgen etter sex...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Voksen mann dater voksen kvinne...flere ganger! Så tar kvinne initiativ til "en kopp kaffe" hjemme hos ham etter en fuktig natt ute. Han roper "Taxi!!" og hjem bærer det.

Så sier hun at hun vil gå hjem kl 5 om morgenen! Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fikira
Skrevet

Hun ville ha kaffe, men så hadde dere sex istedet?

Hun ble vel irritert fordi hun ikke fikk kaffe og dro hjem for å lage selv..?

Jeg bare kaster det scenarioet ut i lufta.......siden vi ikke er tankelesere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun vil være i fred.

Jeg er sånn selv. Fyllesex ødelegger all gnist som måtte ha vært der tidligere. Hvis du liker dama håper jeg for din del at du hører fra henne igjen, men hadde det var meg, hadde jeg sluttet å svare når du tok kontakt. Ikke for å være ekkel, men fordi jeg ikke hadde orket å ha noe mer med "deg" å gjøre.

• Liker 3
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å være rundt folk når jeg er fyllesjuk og trøtt, så jeg drar alltid hjem tidlig tidlig om morgenen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun ville ha kaffe, men så hadde dere sex istedet?

Hun ble vel irritert fordi hun ikke fikk kaffe og dro hjem for å lage selv..?

Jeg bare kaster det scenarioet ut i lufta.......siden vi ikke er tankelesere.

Hvor gamle er dere? :ler:

I Oslo betyr gjerne "skal vi ta en kaffe" (hjemme hos deg?) "skal vi nå prøve sex?".

Vi hadde altså s e x.

Hun sovnet i armene til mannen...og dro så hjem! (Før det rakk å bli noen frokost).

AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun vil være i fred.

Fyllesex ødelegger all gnist som måtte ha vært der tidligere.

Var vel ikke "fyllesex"...vi drakk kun et par glass vin! Det dreper all gnist som måtte ha vært der??

Gjest Fikira
Skrevet

Jeg var bare frekk =D

Vi kan umulig vite hvorfor hun dro hjem.

Kanskje hun har unger, kanskje mannen hennes var hjemme, kanskje kona hennes var hjemme.

Kanskje hun glemte å skru av ovnen, kanskje hun foretrekker å sove hjemme, kanskje hun angret.

Eneste som vet er hun.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var vel ikke "fyllesex"...vi drakk kun et par glass vin! Det dreper all gnist som måtte ha vært der??

I'm just saying....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var bare frekk =D

Vi kan umulig vite hvorfor hun dro hjem.

Kanskje hun har unger, kanskje mannen hennes var hjemme, kanskje kona hennes var hjemme.

Kanskje hun glemte å skru av ovnen, kanskje hun foretrekker å sove hjemme, kanskje hun angret.

Eneste som vet er hun.

Ingen av oss har partner eller barn... :)

Gjest Fikira
Skrevet

Vel, kanskje hun bare angret da =D

Jeg vetta svarte =)

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Kanskje hun foretrekker å våkne hjemme hos seg selv, stulle rundt i pysjen og være i fred?

Eller hun fikk skikkelig bondeanger og rømte vekk.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun skulle opp tidlig eller syntes det ble intimt for raskt. Kanskje fikk hun ikke sove, eller kom på at hun hadde glemt noe viktig.

Mest sannsynlig angret hun.

• Liker 1
Skrevet

Spørs vel kanskje på om tannbørsten var hos deg eller ikke...?

Personlig synes jeg morgenstell er best hos meg selv. Og som regel foretrekker jeg å sove hjemme i min egen seng. Orker i hvertfall ikke å være borte hos folk uten tannbørste, hårbørste, nye truser and U name it.

• Liker 4
Gjest fireflies
Skrevet

Kanskje hun rett og slett bare angret, fikk fyllenerver og smånoia, og derfor valgte å dra hjem?...

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er fyllesjuk foretrekker mitt eget hjem med min egen seng og bøtte og å ha eksakt oversikt over hvor smertestillende er. Det kan godt henne hun var realt fyllesjuk og ville hjem. Jeg har gjort det samme en gang men en fyr som oppriktig likte meg, orket ikke å ligge i et fremmed hus når jeg var døds fyllesjuk.

Skrevet

kanskje hun måtte på do...mange som får løs mage av vin... :fnise:

Gudene vet..kanskje du var ekkel, kanskje hun fikk noia, kanskje kanskje kanskje.... spørre henne er den beste muligheten!!

• Liker 1
Skrevet

Samme her. Jeg vil helst våkne opp i min egen seng etter en fylletur på byen. Også ikke minst, å kunne dusje, skifte og stelle seg dagen derpå.

Skrevet

Siden så mange tenker fyllesjuk her, kan jeg si at jeg liker å være hjemme hos meg selv - selv om jeg er helt edru.

Du får bare spørre henne. Voksne folk kan snakke sammen.

Har jeg hørt.

Skrevet

Jeg har selv dratt hjem kl 5 på natten etter å ha hatt sex med relativt nye bekjentskaper.

Den ene gangen hadde jeg så mye luft i magen at jeg nesten holdt på å dø, og det var dritflaut å gå på do hos han eller fortelle han det. Så jeg bare dro mens han sov..

Den andre gangen var sexen så dårlig at jeg bare hadde lyst til å komme meg vekk derfra så fort som mulig. Rett og slett!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun ville ha sex og fikk deg. ALtså hun fikk det hun ville og gikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...