Gjest Gjest_Michelet Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Noen som har noen gode tips om en leppepomade som trekker inn og pleier leppene istedet for bare å legge seg utenpå som et fettlag? *sliter med tørre lepper for tiden*
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Noen som har noen gode tips om en leppepomade som trekker inn og pleier leppene istedet for bare å legge seg utenpå som et fettlag? *sliter med tørre lepper for tiden* Hemp-leppepomaden fra The Body Shop! Koster 69,- kr, tror jeg. Litt macho design, haha, men SUPERgod.
Minttu Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 (endret) Mentholatum fra apoteket Koster rundt 50kr http://www.vitusapotek.no/Produktbilder/Large/903117_large.jpg Endret 12. mai 2011 av Kråkesaks
Lykkelitenen Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Savex! Min redning når forkjølelsene er på sitt verste og leppene blir knusktørre og så såre at de sprekker og blør. Denne blir ikke klissete, gir godt med fuktighet og beskytter mot vær og vind! Alltid min back up på vinterstid Og om du skal utenlands på ferie anbefaler jeg Kiko sin Nightbalm, en nydelig fet balm til nattestid!
Gjest Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Hemp-leppepomaden fra The Body Shop! Koster 69,- kr, tror jeg. Litt macho design, haha, men SUPERgod. denne fungerte ikke for meg dessverre Skal sjekke ut de andre
Gjest Aria. Skrevet 26. april 2011 #7 Skrevet 26. april 2011 Jeg liker EOS. Brukte Lypsyl før, men det hjalp ikke stort. Kjøper EOS på apoteket. 1
Gjest Applestore Skrevet 26. april 2011 #8 Skrevet 26. april 2011 savex eller carmex! eller til nød den blåe lypsyl (ikke den vanlige, hele greia er blå.. )
mellers Skrevet 26. april 2011 #11 Skrevet 26. april 2011 EOS er kjempefin ja.. bare ikke la den komme i kontakt med noe som helst, sånn som en lomme (eller noe som helst annet). Det ser skikkelig fresht ut å smøre seg inn med en EOS full av hår og smuss overalt. Æsj
sunrose4 Skrevet 10. mai 2011 #12 Skrevet 10. mai 2011 Aloe lips pleier tørre og sprukne lepper. Og etterlater dem fine og myke. Beskytter også mot sol og kulde. http://mademoiselledianne.com/aloe-lips
Nathalie87 Skrevet 10. mai 2011 #13 Skrevet 10. mai 2011 liker md formulations sin! kjempe god og det er solfaktor i den decleor sin er og god!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #14 Skrevet 10. mai 2011 liker md formulations sin! kjempe god og det er solfaktor i den decleor sin er og god! Trenger man solfaktor på leppene? har aldri noen sinne opplevd å bli solbrent på leppene og har aldri brukt solfaktor der.
sunrose4 Skrevet 10. mai 2011 #15 Skrevet 10. mai 2011 Trenger man solfaktor på leppene? har aldri noen sinne opplevd å bli solbrent på leppene og har aldri brukt solfaktor der. tror kanskje ikke leppene blir solbrent på lik linje med huden som først og fremst blir rød av solbrenthet. Men sola kan tørke ut leppene, sånn at de sprekker lett. Hvis man ikke bruker riktig beskyttelse.
Gjest Tjoms Skrevet 10. mai 2011 #16 Skrevet 10. mai 2011 Trenger man solfaktor på leppene? har aldri noen sinne opplevd å bli solbrent på leppene og har aldri brukt solfaktor der. Veldig tynn hud på leppene, så solfaktor er absolutt en lur ting. 1
factory girl Skrevet 11. mai 2011 #17 Skrevet 11. mai 2011 Lanolips! Er helt fantastisk, og populært leppebalm som inneholder solfaktor 15 og Lanolin faktisk.
Yasi Skrevet 11. mai 2011 #18 Skrevet 11. mai 2011 Weleda sin Everon Lip Balm er overlegen god! Den er super billig i tillegg - kan kjøpes på iHerb Ellers så er jeg stor fan av Climate Control fra Dermalogica. Md sin leppebalm med SPF sikler jeg etter
Nathalie87 Skrevet 11. mai 2011 #19 Skrevet 11. mai 2011 Trenger man solfaktor på leppene? har aldri noen sinne opplevd å bli solbrent på leppene og har aldri brukt solfaktor der. jeg har faktisk opplevd å bli solbrent på leppene, det er veldig ubehagelig og ikke noe jeg unner noen! man blir veldig tørr og det er akkurat som man får et belegg på leppene også klarer man nesten ikke å smile! derfor anbefaler jeg md sin 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #20 Skrevet 11. mai 2011 Trodde aldri jeg skulle anbefale Dior til hudpleie, men Dior Crème De Rose Smoothing Plumping Lip Balm SPF 10 er faktisk kjempebra! Utrolig drøy i bruk, tror jeg har samme krukken i flere måneder nå. Noe særlig plumping vil jeg kanskje ikke si at den er, men den kurerer selv de mest sprukne leppene, i tillegg til at den funker bra som en sags primer under leppestift og lipgloss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå