Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen som kan svare på hvilke merker cubus selger i kosemtikkavdelingen deres? Nå tenker jeg på cubus butikker som har Cosmetics Exclusive. Jeg bor i nord og har ikke cubus med utvidet kosmetikk avdeling. Skal til Trondheim om to uker og så at cubus på trondheim torg harCosmetics Exclusive.

Selger de f.eks. REN, md formulations, BareMinerals osv?

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Er det noen som kan svare på hvilke merker cubus selger i kosemtikkavdelingen deres? Nå tenker jeg på cubus butikker som har Cosmetics Exclusive. Jeg bor i nord og har ikke cubus med utvidet kosmetikk avdeling. Skal til Trondheim om to uker og så at cubus på trondheim torg harCosmetics Exclusive.

Selger de f.eks. REN, md formulations, BareMinerals osv?

Takk på forhånd :)

Hei

I stavanger har vi vertfall en kosmetikk avdeling med merket REN sans souis o.l. men ikke det cometics exclusive. Md formulations og bare minerals finnes på hudpleie salonger

Kan du ikke ringe til Cubus I trondheim å høre da?:)

Skrevet

På Cubus i Bergen fører de følgende merker: Dior, Elizabeth Arden, Clinique, Estee Lauder, Kanebo og Sans Soucis. De jeg kommer på nå! MD og andre "ordenlige" hudpleie produkter selges ikke i slike butikker, men kun hos hudpleiesalonger, evt. på nettet.

Skrevet

Hei

I stavanger har vi vertfall en kosmetikk avdeling med merket REN sans souis o.l. men ikke det cometics exclusive. Md formulations og bare minerals finnes på hudpleie salonger

Kan du ikke ringe til Cubus I trondheim å høre da?:)

Selger bare minerals på en av butikkene på Kilden. Vet ikke hvor mye, men de har vertfall et utvalg der. Kjøpte pulver der noen ganger tidligere.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har de Kanbo på den i Stavanger også? : D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...