iluchrister Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Hei Er det noen som kan svare på hvilke merker cubus selger i kosemtikkavdelingen deres? Nå tenker jeg på cubus butikker som har Cosmetics Exclusive. Jeg bor i nord og har ikke cubus med utvidet kosmetikk avdeling. Skal til Trondheim om to uker og så at cubus på trondheim torg harCosmetics Exclusive. Selger de f.eks. REN, md formulations, BareMinerals osv? Takk på forhånd
mari4ever Skrevet 26. april 2011 #2 Skrevet 26. april 2011 Hei Er det noen som kan svare på hvilke merker cubus selger i kosemtikkavdelingen deres? Nå tenker jeg på cubus butikker som har Cosmetics Exclusive. Jeg bor i nord og har ikke cubus med utvidet kosmetikk avdeling. Skal til Trondheim om to uker og så at cubus på trondheim torg harCosmetics Exclusive. Selger de f.eks. REN, md formulations, BareMinerals osv? Takk på forhånd Hei I stavanger har vi vertfall en kosmetikk avdeling med merket REN sans souis o.l. men ikke det cometics exclusive. Md formulations og bare minerals finnes på hudpleie salonger Kan du ikke ringe til Cubus I trondheim å høre da?
Cherish Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 På Cubus i Bergen fører de følgende merker: Dior, Elizabeth Arden, Clinique, Estee Lauder, Kanebo og Sans Soucis. De jeg kommer på nå! MD og andre "ordenlige" hudpleie produkter selges ikke i slike butikker, men kun hos hudpleiesalonger, evt. på nettet.
LadyNinja Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Hei I stavanger har vi vertfall en kosmetikk avdeling med merket REN sans souis o.l. men ikke det cometics exclusive. Md formulations og bare minerals finnes på hudpleie salonger Kan du ikke ringe til Cubus I trondheim å høre da? Selger bare minerals på en av butikkene på Kilden. Vet ikke hvor mye, men de har vertfall et utvalg der. Kjøpte pulver der noen ganger tidligere.
Gjest BabyBlue Skrevet 28. april 2011 #5 Skrevet 28. april 2011 Har de Kanbo på den i Stavanger også? : D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå