-ida- Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Hva skal dere gi i farsdagsgave, jeg er helt tom for ideer.
blå Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Jeg skal ikke gi noen ting. Jeg er litt imot denne skikken.......(det er mine foreldre også, så da er det jo ingen som blir lei seg)
Retz Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Jeg holder aldri styr på sånne dager. Trodde det var farsdag sist søndag, og jeg og Retzungen spanderte Dolly-pizza på høvdingen. Og oss selv.
Cawarra Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Sambo skal få skjorte av barnet vårt og min pappa skal få rødvin av meg.
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Har tenkt meg ut på shopping i dag... Håper å finne en himmelblå skjorte til min pappa, og hva barna gir far får de bestemme selv.
Gjest Zalomine Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Sambos pappa får noe fra polet, pappa får... noe han ønsker seg, det var noe klesgreier trur jeg (min bror kjøper, og bare krever meg for halve beløpet, han bor jo i samme by som mine foreldre, i motsetning til meg) Sambo er ikke pappa, så han får ikke noe. Bestefedrene våre får et kort i posten, omtanke rett og slett, da blir de så glade så.
Gjest Starya Skrevet 5. november 2003 #8 Skrevet 5. november 2003 Gavekort, tenker jeg. Må bare bestemme meg for om det blir i en klesbutikk eller noe annet. Det går i alle fall greit i posten.
Gjest F-16 Skrevet 5. november 2003 #9 Skrevet 5. november 2003 Høst er strikketid, så jeg strikker en lue til min far. Ellers pleier barna å lage fine kort til pappan, og kanskje en liten ting. Ellers frokost på senga.
-ida- Skrevet 5. november 2003 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2003 Tusen takk for gode ideer, nå skal jeg ut å handle, så får jeg se hva jeg kommer hjem med. Kort blir det i allefall til besteforeldrene.
Redhead Skrevet 5. november 2003 #11 Skrevet 5. november 2003 Skal ut og spise med mann og barn (jeg spanderer selvfølgelig :blunke: ). Har ikke helt sansen for alt gavestyret, men siden gemalen ønska seg en cd, så har jeg kjøpt det til han (fra ungene). Pappa får et gavekort fra polet.
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #12 Skrevet 5. november 2003 Har leita meg ihjæl etter himmelblå skjorte idag, så nå er det like før jeg gir opp. Må prøve å fine på noe annet.....
Thomasine Skrevet 5. november 2003 #13 Skrevet 5. november 2003 Mine barns pappa får Scholls gavepakke for de som vil ta ekstra godt vare på føttene sine... :D , og min pappa får et par Ulvang Alpin sokker!!! :D
bluebird Skrevet 5. november 2003 #14 Skrevet 5. november 2003 Pappa skal få en sjokoladeplate som det står "Verdens beste pappa" på. Han bor et stykke unna, så jeg sender den i posten. Da jeg var liten laget jeg som oftest en tegning eller andre rare ting. Ble alltid godt mottat. Morsomt å se samlingen av rare farsdagskort nå i ettertid. Ellers er jo skjorten en klassiker. Og selvsagt marsipankake.
Gjest pooh Skrevet 5. november 2003 #15 Skrevet 5. november 2003 Var å handlet i går.Sambo får hårklipper,måtte kjøpe det uansett så jeg slo to fluer i en smekk jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå