AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #1 Skrevet 25. april 2011 Om noen mnd får jeg ikke lenger muligheten til å trene på treningssenteret der jeg er vant til å trene 5-6 dager i uken. Jeg må elsker å trene så ofte og varierer noe mellom kondisjon og styrke. Har trent i mange år og har ingen planer om å slutte. Problemet begynner når jeg blir alene med små barn og jobb. Dvs atjeg kommer meg ikke utenfor huset alene og må trene hjemme på en begrenset plass. Styrketrening tenkte jeg å løse med å kjøpe en slik koffert med manualer i. Det er ikke særlig mye, men har noen alternativer med de ihvertfall. Når det kommer til kondisjon har jeg ikke stor plass. Jeg elsker stepmaskin, men har ikke penger eller plass til en stor. En sånn liten til 500,- har vel liten effekt vil jeg tro?! De tredemøllene jeg har sett på, som jeg har råd og plass til er håpløst dårlige etter min mening. Hvordan er de små ellipsemaskinene? Noen som har erfaring med de? Ser de har en på Intersport for eksempel. Det finnes jo også zumba og andre videoer på nett, men har prøvd de og er ikke veldig motivert for det. Derfor håper jeg på noen gode forslag som er forholdsvis billig og ikke tar for stor plass!
Gjest Reproductivist Skrevet 25. april 2011 #2 Skrevet 25. april 2011 Om noen mnd får jeg ikke lenger muligheten til å trene på treningssenteret der jeg er vant til å trene 5-6 dager i uken. Jeg må elsker å trene så ofte og varierer noe mellom kondisjon og styrke. Har trent i mange år og har ingen planer om å slutte. Problemet begynner når jeg blir alene med små barn og jobb. Dvs atjeg kommer meg ikke utenfor huset alene og må trene hjemme på en begrenset plass. Styrketrening tenkte jeg å løse med å kjøpe en slik koffert med manualer i. Det er ikke særlig mye, men har noen alternativer med de ihvertfall. Når det kommer til kondisjon har jeg ikke stor plass. Jeg elsker stepmaskin, men har ikke penger eller plass til en stor. En sånn liten til 500,- har vel liten effekt vil jeg tro?! De tredemøllene jeg har sett på, som jeg har råd og plass til er håpløst dårlige etter min mening. Hvordan er de små ellipsemaskinene? Noen som har erfaring med de? Ser de har en på Intersport for eksempel. Det finnes jo også zumba og andre videoer på nett, men har prøvd de og er ikke veldig motivert for det. Derfor håper jeg på noen gode forslag som er forholdsvis billig og ikke tar for stor plass! Manualkofferter, på ca 10 kilo med vekter man kan ta av? Jeg har 2 typer, den ene følger olympisk standard så jeg kan bruke andre vekter, men jeg får ikke ordentlig grep i det fordi de er tynnere og ikke gummierte som de andre. Den enkleste måten å trene er nok å stå opp og gå på huk, da får man styrke på den største muskelgruppen og kondisjon i ett, og skaffe en vektstang å støtte på skuldrene samtidig om man trenger ekstra motstand.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #3 Skrevet 26. april 2011 Manualkofferter, på ca 10 kilo med vekter man kan ta av? Jeg har 2 typer, den ene følger olympisk standard så jeg kan bruke andre vekter, men jeg får ikke ordentlig grep i det fordi de er tynnere og ikke gummierte som de andre. Den enkleste måten å trene er nok å stå opp og gå på huk, da får man styrke på den største muskelgruppen og kondisjon i ett, og skaffe en vektstang å støtte på skuldrene samtidig om man trenger ekstra motstand. Manualkoffert ja:) Mener det blir noen muligheter av det, men når det kommer til kondisjon tror jeg ikke jeg kan ta utfall og knebøy i 1t hver dag. Derfor trenger jeg et kondisjonsapparat også. Var å så på ellipsemaskin idag, men selv om den var liten er den nok for stor for leiligheten. Er en ministepper bortkastede penger? Har ingen erfaring med dem, men synes de ser litt "jalla" ut for min del!
Gjest *Maja* Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Tredemøller er supert...du kan jo kjøpe en dyrere modell på avbetaling...da blir det jo som å betale for et treningsstudio...Kjøpte en super en fra XXL der rullebåndet kan brettes opp etter bruk...da tar den ikke store plassen....
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Tredemøller er supert...du kan jo kjøpe en dyrere modell på avbetaling...da blir det jo som å betale for et treningsstudio...Kjøpte en super en fra XXL der rullebåndet kan brettes opp etter bruk...da tar den ikke store plassen.... Den tredemøllen som kan brettes opp, måtte ikke den ha "pause" i 30 min etter at den var brukt i 30 min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå