Gå til innhold

Noen som har kjøpt Zumba fra TVshop?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Zumba-timene på treningssenteret mitt, men det er desverre bare noen få ganger i uken, og timene faller ofte på dumme tider når jeg er på skole, jobb o.l

Jeg vurderer å kjøpe den startpakka fra TVshop. Da kan jeg trene Zumba når jeg vil :) Er det noen som har kjøpt den? Er dere fornøyde?

Har noen forresten erfaring med TVshop generellt? Er det sånn at de ringer deg/mailer deg 1000 ganger i senere tid og spør om du vil kjøpe diverse ting?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heey!

Jeg har kjøpt zumba DVD'ene og er kjempe fornyød! Jeg har prøvd å danse sammen med andre som var en gang i uka, men det var altfor tregt for min smak. DVD'ene derimot er mye mer effektivere og de danser raskere som gir et raskere resultater.

Jeg bare kjøpte fra TVshop og fikk det i poseten, har ikke hørt noe mer fra dem ;)

Skrevet

Jeg kjøpte den rett før påske, synes zumba er kjempegøy, men timene på treningssenteret kræsjer ofte med andre ting osv, veldig kjekt å kunne ta en rudne i stua da, ungene synes det er kjempemorsomt å være med å danse de og ;) Du kunne krysse av på om du ville motta reklame fra tvshop el ikke, jeg sendte bestilling på internett.

Er kjempefornøyd hvertfall, synes også at det går raskere på cd`en enn på treningssenteret, føler det er mer effektivt. Så visst man er typen til å være flink å trene alene, osv ville jeg ikke nølt med å bestille den!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg visst helt glemt av å svare i denne tråden, beklager!

Men tusen takk for svar, begge to! Da skal jeg nok bestille det etter lønningsdag! Det erjo veldig greit å ha hvis man har lyst til å trene og har dårlig tid;)

Skrevet

Jeg har trent Zumba 2 ganger i uka siden tidlig i høst, og for meg var DVD-en litt skuffende. For enkle trinnkombinasjoner og ikke utfordrende nok.

På en vanlig Zumbatime er pulsen min over 170 i nesten hver sang, og maxpulsen er på ca 180. Med DVD'en er jeg heldig om jeg havner over 160, selv om jeg følger programmet 100%.

Men det funker antakelig for nybegynnere, og de som ikke trener så ofte i sal. :)

Skrevet

Jeg begynnte å trene Zumba i sal, og gjør dette 3 ganger i uka i sal. Men jeg synes at treningscd var bra, kan jo ikke bli akkurat det samme som å være på treningssenteret, men synes det er en god erstattning. Selv om man kansje ikke blir like svett osv kan man jo ta skrittet litt ekstra hjemme i stua, trenger ikke følge cd til punkt å prikke, men dra på litt ekstra osv. Det fiunker hvertfall her!

Men så er vi jo alle forkjellige. Er enig i at pulsen blir et hakk høyere i sal, fordi man blir mer revet med av alle de andre og instruktøren, enn hjemme i stua..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...