Gå til innhold

Bergenstreff ?

UnderCover

Anbefalte innlegg

Gjest Anuket

:ler:

Jaja, jeg er tilgjengelig lørdag etter 14.30 og et stykke ut på kvelden/ettermiddagen også dersom noen ikke har et sosialit liv på det tidspunktet :biggrin:

Kan være jeg er våken til da og uten alt for mye bakrus :fnise: Kan sende deg en sms? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Hadde det bare vært den jeg faktisk vil dele dusjen med så :lur:

Sier du at du IKKE vil dele dusjen med meg? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Nei :fnise:

Greit, jeg får nøye meg med å sminke meg forran vasken mens du er i dusjen :lur:

Jeg er med på café eller noe i i neste uke på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Kan være jeg er våken til da og uten alt for mye bakrus :fnise: Kan sende deg en sms? :)

Ja det er bare å sende sms. Hvis det blir fint vær kan vi sitte på takterrassen min og kose oss! :danse::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Anuket

Da er juli måned her, og jeg har mer fritid! Så hvis noen vil ta en kopp :kaffekopp: , eller :trene: i form av å gå tur, etc. Er det bare å sende meg en PM :skravle:

Jeg kan ikke neste helg da jeg er vekkreist, men ellers er jeg stort sett ledig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Hei dere.

Nå har jeg endelig blitt bruker her. Jeg har vært aktiv (som leser og gjest) på forumet siden jeg var 17 (jeg er nå 25) og det er vel på tide at jeg har et navn her. Derav, tamburin.

Jeg må innrømme dette var en motivasjon nok. Det jeg forsøker si er at jeg gjerne er med på en kopp kaffe, treningsøkt (skjer ikke ofte)gåtur etc. Selv er jeg student i Bergen, aktiv med ulike ting og jobber en del.

Jeg synes vi skal få til et ordentlig treff i Bergen : )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Det er kanskje lettest når alle har begynt å komme tilbake til Bergen og er klare for semesterstart (og ikke minst fått inn lånet :fnise:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får prøve å finne på noe en dag da! Hva sier du Anuket? Skal du prøve å dra meg opp fløyen en dag? Flere kan jo henge seg på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til Bergen 20-24 så er tilbøyelig til å slenge meg på hvis det passer.

Så du bor ikke i Bergen? De fleste her inne leter vel etter nye kontakter i byen :)

Ikke at du ikke kan slenge der på om det blir når du er her, er bare nysgjerrig på hva du håper på å få ut av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg! :jepp: Nå er det riktignok meldt regn resten av uken, men det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær! Regner det ikke så alt for mye er det bare å ta på seg en jakke og traske i vei ;)

Alltid velkommen med nye mennesker! Jeg vil bare vente til 15, da får jeg lønn og forhåpentligvis stipendet mitt og, så da kan jeg være med på kafe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra :)

har dere truffet hverandre før?

Jeg kjenner Pialill :) Og har truffet Silvermist en gang, ellers er alle andre fremmede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del har jeg truffet mellom 20 og 25 i Oslo ;)

Noen forslag til hva som er greit å gjøre på et sånt treff da? :) Kaffe, tur e.l? :) Du har jo litt erfaring ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...